Jesteś początkującym fotografem, który chce zapanować nad błyskiem? Ten film przybliży Ci różne schematy oświetlenia portretowego

Jesteś początkującym fotografem, który chce zapanować nad błyskiem? Ten film przybliży Ci różne schematy oświetlenia portretowego

Chcesz, aby Twoje portrety były magiczne i wyjątkowe? Zobacz różne schematy oświetlenia, dzięki którym wydobędziesz unikalne cechy bohatera swoich zdjęć.

Nie ma fotografii bez światła - to prawda stara jak świat. Jeśli więc chcemy osiągnąć sukces między innymi w portrecie, to powinniśmy zapanować nad oświetleniem. Tylko wtedy będziemy w stanie nadać swoim zdjęciom dodatkowej głębi i wymiarowości. Jednak nauka na własną rękę różnych schematów i setup’ów lamp może nie należeć do prostych czynności. I tu z pomocą przychodzi kanał Run N Gun, który w przystępny sposób prezentuje różne techniki oświetleniowe, które możesz zastosować w portrecie.

Niespełna 9-minutowy wideoporadnik pomoże Ci zapoznać się z podstawowymi, jak również nieco bardziej skomplikowanymi ustawieniami - od fotografowania z jednym mocnym źródłem świata, przez jego zmiękczenie, a na ustawieniach typu Rembrandt czy Butterfly skończywszy.

- Oświetlenie jest w fotografii najważniejszym aspektem do zrozumienia. Światło ma moc absolutnego przekształcenia Twojego portretu z płaskiego i nudnego, do dynamicznego i zapierającego dech w piersiach obrazu. W tym wideoporadniku dla początkujących rozłożyliśmy na czynniki pierwsze wiele ustawień oświetlenia. Nie potrzebujesz zaawansowanego studia ani nawet drogich zestawów świetlnych - możesz wykonywać wszystkie zaprezentowane techniki za pomocą lampy błyskowej, panelu LED, a nawet telefonu! Teraz, gdy już znasz podstawy oświetlenia portretowego, możesz połączyć ze sobą dwie lub więcej technik oświetleniowych, aby stworzyć dynamiczne i narracyjne portrety - powiedział J.T. z kanału Run N Gun.

Po więcej ciekawych i inspirujących treści odsyłamy na kanał Run N Gun.

zdjęcie główne: fot. Drew Hays | Unsplash.com

3
1
1
4