Oto 5 wskazówek, które mogą naprawdę poprawić Twoją fotografię

Oto 5 wskazówek, które mogą naprawdę poprawić Twoją fotografię

Niezależnie czy jesteś zapalonym amatorem, czy może jednak osobą, która chce rozpocząć swoją karierę jako zawodowy fotograf, powinieneś zapoznać się z najnowszym poradnikiem Madsa Petera Iversena. Zaproponowane w nim wskazówki mogą odmienić Twoje spojrzenie na fotografię.

Fotografia to nie tylko sprzęt i warsztat, to przede wszystkim zrozumienie tego co chce się ukazać na zdjęciach oraz na co chce się zwrócić uwagę poprzez swoje obrazy. W najnowszym filmie Madsa Petera Iversena nie znajdziesz żadnych skrótów, czy chociażby szybkich trików, które można w łatwy sposób zastosować. W zamian otrzymasz rzeczowe rady wskazujące pewną drogę, która może doprowadzić Cię świadomej fotografii.

- Te pięć wskazówek znacznie poprawi jakość Twojej fotografii, ale wdrożenie ich w życie zajmie również dużo czasu. Jeśli więc nie masz czasu na naukę, to po prostu odłóż aparat. Istnieje wiele filmów edukacyjnych z „szybkimi wskazówkami“. Te jednak są długoterminowymi wskazówkami dotyczącymi tego, jak faktycznie poprawić swoją fotografię. Są to również zaawansowane porady dla tych, którzy są oddani swojej pasji i mogą chcieć rozpocząć karierę fotografa - Iversen.

  • opanuj postprodukcję i nie unikaj edycji zdjęć
  • nie bój się oceny swoich zdjęć przez bardziej doświadczonych fotografów
  • fotografia nie polega tylko na wykonywaniu zdjęć - poznawaj sztukę
  • fotografuj z zamiarem opowiedzenia historii i przekazania emocji
  • poszukuj wiedzy poza swoim „polem artystycznym“

Powyższy film jest w języku angielskim, ale dzięki funkcji automatycznego tłumaczenia napisów powinien być zrozumiały dla wszystkich. Więcej inspirujących filmów, poradników i tutoriali o fotografii i warsztacie znajdziecie na kanale Madsa Petera Iversena.

Polacy wśród zwycięzców FEP European Professional Photographer of the Year 2019. Zobacz najlepsze prace
19 Mar 2019
Organizacja FEP od 1999 roku zrzesza i wspiera zawodowych fotografów pracujących na terenie Europy. Od dekady organizuje także konkurs fotograficzny. Miło nam poinformować, że w tym roku na podium stanęli także fotografowie z Polski.
0
“Nie chcę produkować obrazów, które dostaną dużo lajków na Instagramie” - Rozmowa z Rafałem Milachem
15 Mar 2019
O nowych projektach i wielopłaszczyznowych narracjach, w których mierzy się z problemami współczesnego świata, z pierwszym Polakiem zaproszonym do Magnum Photos rozmawia Marcin Grabowiecki.
3
Czym żyje współczesna fotografia artystyczna? Zobaczcie prace finalistów Grand Prix Fotofestiwal 2019
8 Mar 2019
Organizowany już od 10 lat główny konkurs Fotofestiwalu to okazja dla fotografów z całego na zaprezentowanie osobistych, unikalnych projektów. Nic dziwnego, że z roku na rok cieszy się rosnącą popularnością. Zobaczcie projekty tegorocznych finalistów.
0
Poczuj moc głębin na zdjęciach laureatów Underwater Photographer of the Year 2019
7 Mar 2019
Tajemniczość i piękno, ale również moc, siła i żywioł - tak w kilku słowach można opisać zwycięskie fotografie nagrodzone w tegorocznej odsłonie Underwater Photographer of the Year.
0