Oto 5 wskazówek, które mogą naprawdę poprawić Twoją fotografię

Oto 5 wskazówek, które mogą naprawdę poprawić Twoją fotografię

Niezależnie czy jesteś zapalonym amatorem, czy może jednak osobą, która chce rozpocząć swoją karierę jako zawodowy fotograf, powinieneś zapoznać się z najnowszym poradnikiem Madsa Petera Iversena. Zaproponowane w nim wskazówki mogą odmienić Twoje spojrzenie na fotografię.

Fotografia to nie tylko sprzęt i warsztat, to przede wszystkim zrozumienie tego co chce się ukazać na zdjęciach oraz na co chce się zwrócić uwagę poprzez swoje obrazy. W najnowszym filmie Madsa Petera Iversena nie znajdziesz żadnych skrótów, czy chociażby szybkich trików, które można w łatwy sposób zastosować. W zamian otrzymasz rzeczowe rady wskazujące pewną drogę, która może doprowadzić Cię świadomej fotografii.

- Te pięć wskazówek znacznie poprawi jakość Twojej fotografii, ale wdrożenie ich w życie zajmie również dużo czasu. Jeśli więc nie masz czasu na naukę, to po prostu odłóż aparat. Istnieje wiele filmów edukacyjnych z „szybkimi wskazówkami“. Te jednak są długoterminowymi wskazówkami dotyczącymi tego, jak faktycznie poprawić swoją fotografię. Są to również zaawansowane porady dla tych, którzy są oddani swojej pasji i mogą chcieć rozpocząć karierę fotografa - Iversen.

  • opanuj postprodukcję i nie unikaj edycji zdjęć
  • nie bój się oceny swoich zdjęć przez bardziej doświadczonych fotografów
  • fotografia nie polega tylko na wykonywaniu zdjęć - poznawaj sztukę
  • fotografuj z zamiarem opowiedzenia historii i przekazania emocji
  • poszukuj wiedzy poza swoim „polem artystycznym“

Powyższy film jest w języku angielskim, ale dzięki funkcji automatycznego tłumaczenia napisów powinien być zrozumiały dla wszystkich. Więcej inspirujących filmów, poradników i tutoriali o fotografii i warsztacie znajdziecie na kanale Madsa Petera Iversena.

Polacy wśród finalistów Urban Photo Awards 2018. Zobaczcie nagrodzone zdjęcia
20 Wrz 2018
Międzynarodowy konkurs fotografii miejskiej Urban 2018 wchodzi w fazę finałową. Poznaliśmy nagrodzone cykle i nazwiska finalistów sekcji pojedynczej. Wśród nich znalazło się aż 5 Polaków.
0
Leica Oskar Barnack Award 2018 - oto zwycięskie prace
18 Wrz 2018
Poznaliśmy wyniki jednego z najbardziej prestiżowych konkursów poświęconych fotografii dokumentalnej. Tegoroczną nagrodę główną Leica Oskar Barnack Award otrzymał belgijski fotograf Max Pinckers. Natomiast wyróżnienie dla wschodzącego talentu powędrowało w ręce pochodzącej z Rosji Mary Gelman. Niestety w tym roku na podium zabrakło Polaków.
2
Fotografia przyrodnicza na luzie. Oto najlepsze zdjęcia z konkursu Comedy Wildlife Photography Awards 2018
17 Wrz 2018
Naturze nie brakuje poczucia humoru! Jeśli nie wierzycie, zobaczcie zdjęcia finalistów konkursu Comedy Wildlife Photography Awards, który od 4 lat nagradza najzabawniejsze zdjęcia przyrodnicze.
1
Eduardo Asenjo Matus: “Na zdjęciach staram się pokazać swoją rzeczywistość”
12 Wrz 2018
Przed wejściem do świata fotografii Chilijczyk Eduardo Asenjo Matus zajmował się malarstwem, ale wkrótce w jego domu zaczęło brakować już ścian do powieszenia obrazów. Dziś jako fotograf mierzy się ze swoją chorobą, starając się opowiedzieć o niej za pomocą zdjęć.
0