Oto 5 wskazówek, które mogą naprawdę poprawić Twoją fotografię

Oto 5 wskazówek, które mogą naprawdę poprawić Twoją fotografię

Niezależnie czy jesteś zapalonym amatorem, czy może jednak osobą, która chce rozpocząć swoją karierę jako zawodowy fotograf, powinieneś zapoznać się z najnowszym poradnikiem Madsa Petera Iversena. Zaproponowane w nim wskazówki mogą odmienić Twoje spojrzenie na fotografię.

Fotografia to nie tylko sprzęt i warsztat, to przede wszystkim zrozumienie tego co chce się ukazać na zdjęciach oraz na co chce się zwrócić uwagę poprzez swoje obrazy. W najnowszym filmie Madsa Petera Iversena nie znajdziesz żadnych skrótów, czy chociażby szybkich trików, które można w łatwy sposób zastosować. W zamian otrzymasz rzeczowe rady wskazujące pewną drogę, która może doprowadzić Cię świadomej fotografii.

- Te pięć wskazówek znacznie poprawi jakość Twojej fotografii, ale wdrożenie ich w życie zajmie również dużo czasu. Jeśli więc nie masz czasu na naukę, to po prostu odłóż aparat. Istnieje wiele filmów edukacyjnych z „szybkimi wskazówkami“. Te jednak są długoterminowymi wskazówkami dotyczącymi tego, jak faktycznie poprawić swoją fotografię. Są to również zaawansowane porady dla tych, którzy są oddani swojej pasji i mogą chcieć rozpocząć karierę fotografa - Iversen.

  • opanuj postprodukcję i nie unikaj edycji zdjęć
  • nie bój się oceny swoich zdjęć przez bardziej doświadczonych fotografów
  • fotografia nie polega tylko na wykonywaniu zdjęć - poznawaj sztukę
  • fotografuj z zamiarem opowiedzenia historii i przekazania emocji
  • poszukuj wiedzy poza swoim „polem artystycznym“

Powyższy film jest w języku angielskim, ale dzięki funkcji automatycznego tłumaczenia napisów powinien być zrozumiały dla wszystkich. Więcej inspirujących filmów, poradników i tutoriali o fotografii i warsztacie znajdziecie na kanale Madsa Petera Iversena.

Oto zwycięzcy iPhone Photography Awards 2018. Wśród laureatów są Polacy
23 Lip 2018
Jeżeli uważacie, że smartfonem nie da się zrobić dobrego zdjęcia, to koniecznie musicie zobaczyć tegoroczną odsłonę iPhone Photography Awards, która obfituje w zapadające w pamięć kadry. Wśród laureatów konkursu znaleźli się Polacy.
0
Margaret Mitchell: „Fotografia może umożliwić opowiadanie historii, które normalnie są ukryte"
16 Lip 2018
Ponad dwadzieścia lat od sfotografowania dzieci swojej siostry, Margaret Mitchell ponownie odwiedza rodzinę z aparatem. Zadaje pytania o wpływ środowiska, w jakim przyszło nam dorastać, na nasze dalsze życie. Szkocka fotografka, działającą głównie w rejonach fotografii dokumentalnej i portretowej, jest laureatką wielu krajowych i międzynarodowych nagród, w tym Sony World Photography Awards.
0
“Zacząłem fotografować, bo bałem się zapomnieć”. Projekt Johna-Davida Richardsona to uniwersalna opowieść o dorastaniu
3 Lip 2018
- Pamiętam dzień, w którym skończyłem trzynaście lat. Obudziłem się tego ranka, spodziewając się, że w jakiś sposób zmieniłem się w mężczyznę tej nocy - mówi nam amerykański fotograf, który od dwóch lat realizuje projekt o dorastaniu chłopców z pobliskiego skateparku.
0
Majestat oceanu, zdjęcia z powietrza i nieziemskie scenerie - wyniki National Geographic Travel Photographer of the Year 2018
29 Cze 2018
Jury jednego z największych konkursów fotografii podróżniczej zaprezentowało jego tegorocznych laureatów. Zobaczcie galerię zwycięskich prac z ostatniej odsłony National Geographic Travel Photographer of the Year.
0