(nie)nasyceni kolorem - warsztaty Konica Minolta i Studio Bank

Autor: Patryk Wiśniewski

25 Czerwiec 2014
Artykuł na: 4-5 minut
Konica Minolta Business Solutions Polska oraz Studio Bank zapraszają uczniów i studentów na warsztaty połączone z prezentacją nowego systemu produkcyjnego. Projekt (nie)nasyceni kolorem pozwoli uczestnikom przekonać się jak ważne jest odwzorowanie kolorów i jak przekłada się to na efekt końcowy. Warsztaty odbędą się w Studio Bank w dniach 27 i 28 czerwca.

Konica Minolta Business Solutions Polska oraz Studio Bank zapraszają uczniów i studentów na warsztaty połączone z prezentacją nowego systemu produkcyjnego. W trakcie trwania warsztatów uczestnicy będą mogli sprawdzić swoich sił w fotografii mody, warsztatach z kompozycji, a także z wykorzystania efektów specjalnych w fotografii. Firma Konica Minolta udostępni także swoją najnowszą maszynę dzięki czemu uczestnicy będą mogli wydrukować zdjęcia wykonane przez siebie. Więcej szczegółów w informacji prasowej, którą zamieszczamy poniżej.

Konica Minolta Business Solutions Polska oraz Studio Bank mają przyjemność
zaprosić uczniów na nietypową formę prezentacji nowego systemu
produkcyjnego
Konica Minolta bizhub PRESS C70hc.

Projekt (nie)nasyceni kolorem to zaskakujące formułą warsztaty z zakresu
fotografii i druku, które pozwolą odkryć kolor na nowo.

Podczas warsztatów będziecie mogli przekonać się jak ważne jest idealne
odwzorowanie koloru i jak duży może mieć to wpływ na efekt końcowy pracy.
Począwszy od obiektywu aparatu przez obróbkę zdjęć na komputerze, aż po gotowy
wydruk - What You See Is What You Get.

W trakcie spotkania będzie możliwość własnoręcznego wykonania zdjęć na trzech
specjalnie przygotowanych planach zdjęciowych. Będzie mieć okazję wypróbować
swoich sił na planach nadzorowanych przez specjalistów od oświetlenia oraz
fotografii:

  • Fotografii mody - zdjęcia modelki w nietuzinkowej kreacji
  • Plastyka fotografii – na przykładzie kompozycji kulinarnej
  • Fotografia z wykorzystaniem efektów specjalnych


... a następnie przełożycie obraz cyfrowy na wydruk w dotychczas nieosiągalnej
przestrzeni barwnej dzięki możliwościom nowego systemu produkcyjnego bizhub PRESS
C70hc.

Projekt (nie)nasyceni kolorem powstał gdyż kolor jest dla nas ważny. Nie tylko
dlatego, ze Konica Minolta jest producentem urządzeń drukujących, ale przede
wszystkim ponieważ my też jesteśmy konsumentami mediów i odbiorcami kampanii
reklamowych. Doskonale rozumiemy, ze właściwy kolor to właściwy przekaz. Kolor
przyciąga uwagę, stanowi integralną część wizerunku marki. Inspiruje, pobudza
wyobraźnię i zachęca do działania. Dlatego musi być idealny zawsze i wszędzie!
Jakie są najnowsze trendy w zarządzaniu barwą? Jak oddać to co wydaje się
nieuchwytne? A przecież naprawdę istotne jest aby wydruk w pełni oddawał założenia
wynikające z projektu graficznego i kolory tak nasycone ze natychmiast przyciągną
uwagę odbiorców kampanii.

Kolor skupia na sobie spojrzenia, pozwala zaangażować czytelnika w konsumpcję
dokładnie tych treści, które mają być podkreślone w komunikacji marketingowej.
Przyciąga zainteresowanie i stanowi istotny element „tożsamości” marki. Z tego
powodu tak duże znaczenie ma osiągnięcie zgodności z identyfikacją wizualną oraz
spójności w trakcie całego procesu produkcyjnego.

Czemu służy nasz projekt? Co można zobaczyć?
  • jakie są efektywne sposoby na podniesienie jakości materiałówmarketingowych
  • co wyrażają kolory i jak można wykorzystać tę wiedzę w praktyce
  • jak w pełni wykorzystać potencjał materiałów drukowanych

Skopiuj link
Komentarze
Więcej w kategorii: Poradniki
Jak dobrać kabel HDMI do filmowania i streamingu?
Jak dobrać kabel HDMI do filmowania i streamingu?
Jak wybrać kabel HDMI, żeby nie mieć problemów na planie i uzyskać optymalną jakość? W tym poradniku przyglądamy się odpowiednim kablom do filmowania na przykładzie oferty marki...
17
Jak zrobić oryginalne zdjęcie na walentynki? Zapytaliśmy ChatGPT
Jak zrobić oryginalne zdjęcie na walentynki? Zapytaliśmy ChatGPT
Nadal myślisz, że najlepszym pomysłem na walentynkowe zdjęcie jest serce narysowane na zaparowanej szybie? Zobaczcie, co na ten temat ma do powiedzenia sztuczna inteligencja.
4
Oświetlenie filmowe w fotografii portretowej - GlareOne LED 300 BiColor D w praktyce
Oświetlenie filmowe w fotografii portretowej - GlareOne LED 300 BiColor D w praktyce
Filmowo-fotograficzny świat nie mógłby istnieć bez światła. W tym artykule fotograf Piotr Werner na przykładzie lamp GlareOne 300 BiColor D pokazuje trzy filmowe ustawienia...
16