Sony Cyber-shot RX10 - o aparacie w filmowym skrócie

Sony RX10 to oczywiście matryca i obiektyw. Ale warto zwrócić uwagę na kilka cech spoza specyfikacji. Jak została zaprojektowana ergonomia w RX10, jakie cechy aparatu ułatwią pracę fotografom i filmowcom? Na te i inne pytania odpowiadamy w filmowym skrócie!
Redakcja fotopolis.pl poprosiła o zaprezentowanie najważniejszych cech Sony Cyber-shot RX10 Rafała Wylegałę - eksperta merytorycznego działu Digital Imaging w Sony odpowiedzialnego za prezentacje prasowe, szkolenia produktowe i warsztaty. Wszystko to w 3-minutowym filmie.



Jeżeli nie możesz obejrzeć powyższego klipu, powinieneś ściągnąć i zainstalować darmowy QuickTime Player. Nasze filmy można także oglądać na urządzeniach iPhone i iPod Touch. Więcej filmów Fotopolis można znaleźć na naszym profilu na Youtube.


Jeśli jeszcze nie czytaliście testu, poniżej podajemy link: test Sony RX10.
Komentarze
Polecane artykuły
Nieznane światy na zdjęciach laureatów National Geographic Travel Photographer of the Year 2019
17 Cze 2019
Zobacz uroki najdalszych zakątków naszej planety na zdjęciach laureatów tegorocznego National Geographic Travel Photographer of the Year.
0
Ponad 20 tys. historycznych zdjęć Bliskiego Wschodu dostępnych do pobrania za darmo
4 Cze 2019
Dziś Bliski Wschód przede wszystkim kojarzy się z wojną. Zobaczcie, jak wyglądał w czasach swojej świetności. Arab Image Foundation udostępnia kilkadziesiąt tysięcy archiwalnych zdjęć z krajów arabskich, obejmujących okres od połowy XIX wieku, aż po czasy współczesne.
1
“Wszystko, co odbywa się na zewnątrz okrętu jest niebezpieczne”. O fotografowaniu Marynarki Wojennej rozmawiamy z Mikołajem Nowackim
3 Cze 2019
O nagrodzonym w tegorocznym konkursie Grand Press Photo projekcie „Gry wojenne: Bałtyk” rozmawiamy z jego autorem Mikołajem Nowackim, fotografem National Geographic i ambasadorem Panasonic Lumix .
3
I am Waldviertel – beztroskie dzieciństwo oczami dorosłego
3 Cze 2019
Dzieciństwo. Lato spędzone na wsi u babci. Beztroska zabawa wśród koni i krów, całe dnie na świeżym powietrzu. Holenderska fotografka Carla Kogelman udaje się z aparatem do małej wioski w austriackim regionie Waldviertel. Wraca tam co roku przez sześć lat, by poprzez swoje zdjęcia przenieść nas w ulotną magię dzieciństwa.
1