Sony Cyber-shot RX10 - o aparacie w filmowym skrócie

Sony RX10 to oczywiście matryca i obiektyw. Ale warto zwrócić uwagę na kilka cech spoza specyfikacji. Jak została zaprojektowana ergonomia w RX10, jakie cechy aparatu ułatwią pracę fotografom i filmowcom? Na te i inne pytania odpowiadamy w filmowym skrócie!
Redakcja fotopolis.pl poprosiła o zaprezentowanie najważniejszych cech Sony Cyber-shot RX10 Rafała Wylegałę - eksperta merytorycznego działu Digital Imaging w Sony odpowiedzialnego za prezentacje prasowe, szkolenia produktowe i warsztaty. Wszystko to w 3-minutowym filmie.



Jeżeli nie możesz obejrzeć powyższego klipu, powinieneś ściągnąć i zainstalować darmowy QuickTime Player. Nasze filmy można także oglądać na urządzeniach iPhone i iPod Touch. Więcej filmów Fotopolis można znaleźć na naszym profilu na Youtube.


Jeśli jeszcze nie czytaliście testu, poniżej podajemy link: test Sony RX10.
Komentarze
Polecane artykuły
Witold Ziomek i Michał Sadowski nagrodzeni w konkursie fotografii dronowej Skypixel 2018
22 Mar 2019
Poznaliśmy wyniki tegorocznej odsłony jednego z największych konkursów fotografii lotniczej. Wśród laureatów znalazło się dwóch Polaków. Zobaczcie galerię najlepszych podniebnych zdjęć.
0
Poczuj magię natury płynącą ze zdjęć laureatów International Garden Photographer of the Year
21 Mar 2019
Za nami 12. edycja prestiżowego konkursu International Garden Photographer of the Year. Jak zwykle otrzymujemy urok przyrody najdalszych zakątków świata oraz prawdziwy czar natury z całą paletą barw zaprezentowanych na nagrodzonych zdjęciach laureatów.
0
Polacy wśród zwycięzców FEP European Professional Photographer of the Year 2019. Zobacz najlepsze prace
19 Mar 2019
Organizacja FEP od 1999 roku zrzesza i wspiera zawodowych fotografów pracujących na terenie Europy. Od dekady organizuje także konkurs fotograficzny. Miło nam poinformować, że w tym roku na podium stanęli także fotografowie z Polski.
0
“Nie chcę produkować obrazów, które dostaną dużo lajków na Instagramie” - Rozmowa z Rafałem Milachem
15 Mar 2019
O nowych projektach i wielopłaszczyznowych narracjach, w których mierzy się z problemami współczesnego świata, z pierwszym Polakiem zaproszonym do Magnum Photos rozmawia Marcin Grabowiecki.
4