Sony Cyber-shot RX10 - o aparacie w filmowym skrócie

Sony RX10 to oczywiście matryca i obiektyw. Ale warto zwrócić uwagę na kilka cech spoza specyfikacji. Jak została zaprojektowana ergonomia w RX10, jakie cechy aparatu ułatwią pracę fotografom i filmowcom? Na te i inne pytania odpowiadamy w filmowym skrócie!
Redakcja fotopolis.pl poprosiła o zaprezentowanie najważniejszych cech Sony Cyber-shot RX10 Rafała Wylegałę - eksperta merytorycznego działu Digital Imaging w Sony odpowiedzialnego za prezentacje prasowe, szkolenia produktowe i warsztaty. Wszystko to w 3-minutowym filmie.



Jeżeli nie możesz obejrzeć powyższego klipu, powinieneś ściągnąć i zainstalować darmowy QuickTime Player. Nasze filmy można także oglądać na urządzeniach iPhone i iPod Touch. Więcej filmów Fotopolis można znaleźć na naszym profilu na Youtube.


Jeśli jeszcze nie czytaliście testu, poniżej podajemy link: test Sony RX10.
 
Komentarze
Polecane artykuły
Poznaliśmy zwycięzców Chromatic Awards. Wśród laureatów są Polacy
17 Gru 2018
Za nami druga edycja Chromatic Awards. Podobnie jak w roku ubiegłym konkurs okazał się szczęśliwy dla Polaków, którzy zajęli wysokie miejsca zarówno w sekcji profesjonalnej, jak i amatorskiej. Koniecznie zobaczcie nagrodzone prace.
0
Jeśli podróż, to tylko z aparatem. Zobaczcie najlepsze zdjęcia z konkursu Travel Photographer of the Year 2018
13 Gru 2018
Poznaliśmy zwycięzców jednego z największych konkursów poświęconych fotografii podróżniczej. Finałowa galeria TPOTY 2019 to zarówno ujmujące zdjęcia natury jak i ciekawe reportaże.
0
Natura, miejsca, ludzie, czyli najlepsze zdjęcia z konkursu National Geographic Photo Contest 2018
7 Gru 2018
Poznaliśmy wyniki tegorocznej edycji National Geographic Photo Contest. Finałowa galeria to zarówno piękne kadry, jak i przykład niszczącej działalności człowieka. Zobaczcie zwycięskie zdjęcia.
1
Oto wyniki Leica Street Photo 2018 - zobacz najlepsze polskie zdjęcia uliczne
28 Lis 2018
Dobiegła końca 8. edycja konkursu fotografii ulicznej organizowanego przez Leikę. Głównego zwycięzcę poznamy jutro, a już teraz możemy oglądać kompletną galerię finalistów.
4