Warsztaty Szkoła Druku Medikon w Krakowie

1 lutego w Studio Luma w Krakowie odbędą się bezpłatne Warsztaty Szkoła Druku Medikon "Zarządzanie barwą w fotografii i fotograficzny druk atramentowy", które poprowadzi Szymon Aksienionek. Zgłoszenia można przesyłać do 27 stycznia 2014.

W programie Warsztatów Szkoła Druku Medikon znajdzie się przygotowanie cyfrowej ciemni - drukarki, monitora, papieru i oprogramowania - do pracy umożliwiającej edycję i drukowanie zdjęć cyfrowych zgodnie z zasadami zarządzania barwą. Prowadzenie: Szymon Aksienionek, Medikon Polska.

Podczas warsztatów omówione i przedstawione w praktyce zostaną najważniejsze zagadnienia związane z cyfrowym drukiem fotograficznym. Uczestnicy - mając do dyspozycji profesjonalną drukarkę fotograficzną EPSON, monitor graficzny EIZO ColorEdge, urządzenia i oprogramowanie do kalibracji, profilowania i kontroli koloru firmy X-Rite oraz papiery ILFORD, FOMEI i HARMAN by Hahnemühle - będą mogli sprawdzić jak w swojej codziennej pracy z fotografią cyfrową stosować zarządzanie barwą, czy poprawnie wydrukować zdjęcie z użyciem profilu ICC.

Udział w warsztatach jest bezpłatny, ale z uwagi na ograniczoną ilość miejsc wymaga rejestracji. Formularz zgłoszeniowy dostępny jest na http://eepurl.com/MmnV9. Zgłoszenia można przesyłać do 27 stycznia 2014.

Warsztaty Szkoła Druku Medikon
Zarządzanie barwą w fotografii i fotograficzny druk atramentowy
Termin: 1.02.2014, godz. 11.00–16.00

Studio Luma
ul. Ślusarska 9
Kraków
0
1
0
0