"Trudne zdjęcia staną się łatwe" (część 2) - kurs fotografii cyfrowej

Jak używać teleobiektywów? Czym się kierować, fotografując zwierzęta? Jak fotografować w nocy i w ruchu? Prezentujemy kolejną część "Kursu fotografii cyfrowej wydawnictwa Helion i Fotopolis.pl".
Jak używać teleobiektywów? Czym się kierować, fotografując zwierzęta? Jak fotografować w nocy i w ruchu? Na te pytania odpowie druga część rozdziału książki Fotografia cyfrowa. Praktyczny przewodnik zatytułowany Trudne zdjęcia staną się łatwe. Przypomnijmy, że publikacja została wydana przez Helion.pl w listopadzie 2002 roku. Artykuł w Fotopolis ilustrują kolorowe zdjęcia pochodzące z płyty dołączonej do książki (Praktyczny przewodnik jest czarno-biały)

Prezentacja rozdziału książki w dziale praktyka jest trzecim artykułem z cyklu "Kurs fotografii cyfrowej wydawnictwa Helion i Fotopolis.pl", w ramach którego publikujemy rozdziały książek poświęconych fotografii cyfrowej i obróbce zdjęć.

Okładka książki: "Fotografia cyfrowa. Praktyczny przewodnik"

Zapraszamy do drugiej części czternastego rozdziału książki Fotografia cyfrowa. Praktyczny przewodnik. W kolejnych częściach artykułu zaprezentowane zostaną następujące tematy
  1. wstęp
  2. Wykonywanie zbliżenia przy użyciu teleobiektywu
  3. Fotografowanie dzikich zwierząt w środowisku naturalnym
  4. Fotografowanie małych obiektów
  5. Makrofotografia
  6. Zdjęcia nocne
  7. Zdjęcia uwieczniające ruch.

  8. W poprzednim artykule publikowaliśmy pierwszą część tego rozdziału, która opowiada o portretach, zdjęciach krajobrazowych i podróżniczych, fotografowaniu wielkich budynków oraz wnętrz.

0
1
0
0