Spotkania z Wojtkiem Wilczykiem w Krakowie, Łodzi i Warszawie

W najbliższym czasie odbędą się trzy spotkania z Wojtkiem Wilczykiem - autorem albumu "Kalwaria". W piątek - 19 listopada artysta odwiedzi Kraków, we wtorek - 23 listopada Łódź, a w Warszawie pojawi się w poniedziałek - 29 listopada. Zapraszamy!

Zapraszamy na spotkania z Wojtkiem Wilczykiem - autorem albumu "Kalwaria", które odbedą się w trzech miastach:
prowadzenie Dominik Kuryłek,
Muzeum Etnograficzne im.Seweryna Udzieli,
ul.Krakowska 46;

Łódź, 23.11.2010 godz. 18.00
prowadzenie Jędrzej Słodkowski,
Księgarnia mała litera art,
ul. Ogrodowa 19;

Warszawa, 29.11.2010 godz. 19.00
prowadzenie Adam Mazur,
Fundacja Archeologia Fotografii,
ul. Nowogrodzka 18a m. 8]W latach 1995-2004 Wojciech Wilczyk dwa razy do roku odwiedzał sanktuarium w Kalwarii Zebrzydowskiej i fotografował uczestników tamtejszych ceremonii religijnych. 107 zdjęć, które można znaleźć w tym albumie, to wybór z ponad 4400 kadrów, zarejestrowanych podczas wiosennych uroczystości Wielkiego Tygodnia oraz procesji maryjnych odbywających się w połowie sierpnia.

Wojtek Wilczyk (ur.1961) - zaliczany do grona najwybitniejszych polskich dokumentalistów, członek ZPAF, brał udział w licznych wystawach indywidualnych a także zbiorowych (m.in. "Nowi Dokumentaliści" czy "Efekt czerwonych oczu"), autor felietonów i tekstów krytycznych o fotografii; dotychczas wydano m.in. jego albumy takie jak: "Czarno-biały Śląsk", "Życie po życiu" czy "Niewinne oko nie istnieje" - rzecz o synagogach w Polsce. Wykładowca Akademii Fotografii.
0
1
0
0