Oto 5 fotograficznych trików, których nauczysz się w zaledwie jedną minutę

Oto 5 fotograficznych trików, których nauczysz się w zaledwie jedną minutę

To nie żart. W swoim najnowszym filmowym poradniku Sheldon Evans pokazuje w jaki sposób do kreatywnej fotografii wykorzystać zwykłe przedmioty, które każdy bez problemu będzie mógł znaleźć w swoim domu.

Jedna minuta - tyle dokładnie wystarczy, by poznać pięć ciekawych fotograficznych trików, które z łatwością będziemy mogli wykorzystać podczas kolejnej sesji zdjęciowej. Co więcej, żaden z nich nie będzie od nas wymagał nakładów finansowych - wszystkie potrzebne przedmioty z łatwością znajdziemy we własnym domowym zaciszu. Tak więc zobaczcie najnowszy filmowy poradnik Sheldona Evansa, w którym między innymi podpowiada jak z plastikowej torby wykonać softbox lub jak za pomocą płyty CD stworzyć piękne bliki i flary. A to nie wszystko. 

W Internecie możemy znaleźć sporo podobnych filmów. Jednak wiele z nich to powielanie znanych pomysłów. Evans natomiast zaproponował kilka ciekawych trików, które w prosty sposób mogą pozytywnie wpłynąć na naszą kreatywność. Nam przede wszystkim spodobało się wykorzystanie ręcznika jako slidera - końcowy efekt był zaskakujący.

Jeżeli chcecie zobaczyć więcej podobnych treści to zachęcamy odwiedzić oficjalny kanał Sheldona Evansa na Youtube. Wprawdzie jest tam dopiero kilka filmów, to jednak fotograf zapowiedział już nowe poradniki i tutoriale. My już dodaliśmy jego kanał do obserwowanych.

Natura, miejsca, ludzie, czyli najlepsze zdjęcia z konkursu National Geographic Photo Contest 2018
7 Gru 2018
Poznaliśmy wyniki tegorocznej edycji National Geographic Photo Contest. Finałowa galeria to zarówno piękne kadry, jak i przykład niszczącej działalności człowieka. Zobaczcie zwycięskie zdjęcia.
1
Oto wyniki Leica Street Photo 2018 - zobacz najlepsze polskie zdjęcia uliczne
28 Lis 2018
Dobiegła końca 8. edycja konkursu fotografii ulicznej organizowanego przez Leikę. Głównego zwycięzcę poznamy jutro, a już teraz możemy oglądać kompletną galerię finalistów.
4
Kalendarz Lavazza 2019 - natura jako sztuka w nowej, oryginalnej odsłonie
22 Lis 2018
4 kontynenty, 6 wyjątkowych instalacji artystycznych, kobiecie spojrzenie. Tak w skrócie można opisać najnowszą, zaskakująca edycję kalendarza Lavazza, za której sterami stanęła związana z National Geographic, sześciokrotna laureatka nagrody WPP Ami Vitale.
0
Natura na luzie, czyli nagrodzone zdjęcia w Comedy Wildlife Photography Awards
22 Lis 2018
Już po raz czwarty poznaliśmy laureatów Comedy Wildlife Photography Awards 2018 - jednego z najbardziej oryginalnych konkursów, ukazujących świat zwierząt w niecodziennej odsłonie.
0