fotopolis.pl na Facebooku - zostań fanem!

Autor: Michał Sułkiewicz

8 Styczeń 2010
Artykuł na: minutę
Oficjalnie wystartowała strona fotopolis.pl w serwisie Facebook. Codziennie będzie można na niej znaleźć podsumowanie newsów, które publikujemy na fotopolis.pl, a także "breaking news", a więc najważniejsze wiadomości dnia.
Przyznajemy się, również my poszliśmy za modą i założyliśmy fotopolis.pl profil na Facebooku. Będziemy tam publikować podsumowanie newsów zamieszczanych na naszym serwisie, a także najważniejsze wiadomości dnia. Szykujemy także dodatkowe atrakcje tylko dla użytkowników Facebooka.



Spodziewamy się, że sporo naszych czytelników ma już konta na tym serwisie społecznościowym, zapraszamy więc abyście zostali naszymi fanami na Facebooku - wystarczy kliknąć tutaj:



Nasz profil znajduje się pod adresem http://www.facebook.com/pages/fotopolispl-internetowy-magazyn-o-fotografii/211209533776.

Do zobaczenia na Facebooku!
Skopiuj link
Słowa kluczowe:
Komentarze
Więcej w kategorii: Branża
Nowe AI może zrewolucjonizować zoomy w smartfonach (i nie tylko) - powiększenie 256x bez utraty szczegółów?
Nowe AI może zrewolucjonizować zoomy w smartfonach (i nie tylko) - powiększenie 256x bez utraty...
Producenci smartfonów coraz chętniej sięgają po AI w celu poprawy szczegółowości zdjęć z teleobiektywów. System Chain of Zoom, opracowany przez naukowców z Korei Południowej, może...
8
Ta technologia ma zrewolucjonizować aparaty w smartfonach i dronach. Glass pozyskało 20 mln dolarów na dalszy rozwój
Ta technologia ma zrewolucjonizować aparaty w smartfonach i dronach. Glass pozyskało 20 mln...
Czy możliwe, by zdjęcia ze smartfonów miały jakość jak z profesjonalnego aparatu? Tego chce dokonać Glass Imaging, które właśnie pozyskało kolejne 20 mln na wdrożenie technologii AI...
5
Google pozamiatało - nowe modele AI rzucają strach na branżę wideo
Google pozamiatało - nowe modele AI rzucają strach na branżę wideo
Google zaprezentowało nowe wersje generatorów grafiki i wideo Imagen 4 i Veo 3 oraz platformę Flow, które pokazują, że przyszłość treści rozrywkowych może prawie w całości obyć się bez...
38