Specjalny program DJI, a w nim nawet 30 tys. dolarów za zgłoszenie krytycznych błędów

Autor: Michał Chrzanowski

1 Wrzesień 2017
Artykuł na: 2-3 minuty

Jesteś użytkownikiem drona DJI? Zauważyłeś jakiś krytyczny błąd oprogramowania? Jeśli tak, to możesz zarobić nawet 30 tys. dolarów.

Wprawdzie błędy oprogramowania nie są częstym problemem, to jednak najmniejsze mogą skutecznie uniemożliwić bezpieczny lot dronem. Wie o tym firma DJI, która ostatnimi czasy spotkała się z krytyką. Mianowicie niektóre egzemplarze Spraka zrywały połączenie podczas lotu, co groziło sporym niebezpieczeństwem. Firma DJI nie czekała długo i udostępniła obligatoryjną aktualizację, która naprawia tę usterkę.

Jednak teraz producent poszedł o krok dalej. Wystartował ze specjalnym programem skierowanym do wszystkich użytkowników dronów DJI.

Znajdź błąd, zyskaj nagrodę

Firma - w celu zmobilizowania użytkowników - wyznaczyła specjalne nagrody pieniężne dla wszystkich tych, którzy zgłoszą jakikolwiek błędy oprogramowania - od problemów związanych z softwarem, przez poprawne działanie  aplikacji, po trudności, które można napotkać podczas lotu w różnych sytuacjach. Tak więc DJI zależy na ogólnej poprawie bezpieczeństwa. Osoby, które zgłoszą krytyczne błędy będą mogły liczyć na nagrodę od 100 do aż 30 tys. dolarów. Jednak tylko zaakceptowane i uzasadnione zgłoszenia będą kwalifikowały się do gratyfikacji finansowej.

Firma DJI w niedługim czasie aktywuje dedykowaną stronę internetową ze specjalnym formularzem. Jednak już teraz użytkownicy mogą słać swoje swoje spostrzeżenia na adres bugbounty@dji.com. Więcej informacji znajdziecie na stronie DJI.

Skopiuj link

Autor: Michał Chrzanowski

Stały bywalec naszego laboratorium. Ciągle patrzy na świat przez różne ogniskowe oraz przemierza miasta i wioski obwieszony sprzętem fotograficznym. Uwielbia stylowe aparaty, a także eleganckie i funkcjonalne akcesoria. Ma słabość do monochromu i suwaków w programie Lightroom, po godzinach – do literatury faktu i muzyki country.

Komentarze
Więcej w kategorii: Branża
Szybko poszło. Mango prezentuje kampanię modową stworzoną przez AI
Szybko poszło. Mango prezentuje kampanię modową stworzoną przez AI
Znana marka odzieżowa wystartowała z pierwszą kampanią modową stworzoną w całości przy użyciu generatorów grafiki AI. I takich sytuacji będzie coraz więcej.
16
Konkurs Magnum Photos i Polaroid - do wygrania aparat I-2, zapas filmów i opieka mentorska agencji
Konkurs Magnum Photos i Polaroid - do wygrania aparat I-2, zapas filmów i opieka mentorska agencji
Polaroid i Magnum Photos wystartowali ze wspólna kampanią, która chce podkreślić wagę opowiadania historii za pomocą fotografii. Towarzyszy jej otwarty konkurs ukierunkowany na...
9
Aparat niedostępny z powodu dużego zainteresowania? To tylko marketingowy spin
Aparat niedostępny z powodu dużego zainteresowania? To tylko marketingowy spin
W ostatnich latach producenci sprzętu fotograficznego coraz częściej informują o niedoborach poszczególnych produktów, rzekomo spowodowanych zbyt dużym zainteresowaniem. To tylko...
25
Powiązane artykuły