Nikon partnerem Polskiej Agencji Prasowej

0

Autor: Michal Grzegorczyk

6 Grudzień 2013
Artykuł na: 2-3 minuty
Firma Nikon została partnerem technologicznym Polskiej Agencji Prasowej. W ramach współpracy fotoreporterzy PAP będą w codziennej pracy używać profesjonalnego sprzętu fotograficznego Nikona, a Nikon Polska zamieszczać zdjęcia PAP w swoich materiałach. Umowa została zawarta na trzy lata.

Firma Nikon została partnerem technologicznym Polskiej Agencji Prasowej. W ramach współpracy fotoreporterzy PAP będą w codziennej pracy używać profesjonalnego sprzętu fotograficznego Nikona, a Nikon Polska zamieszczać zdjęcia PAP w swoich materiałach. Umowa została zawarta na trzy lata. Wśród sprzętu, który otrzymała PAP znalazły się: pełnoklatkowe lustrzanki profesjonalne Nikon D4 i D800 oraz profesjonalne obiektywy: 24-70mm f/2.8G ED AF-S NIKKOR, 70-200mm f/2.8G IF ED AF-S VR II, 400mm f/2.8G IF ED AF-S VR i 200-400mm f/4G NIKKOR.

Redakcja PAP Foto zajmuje się produkcją i dystrybucją największego w Polsce bieżącego serwisu zdjęciowego z kraju i ze świata. Udostępnia też bogatą bazę zdjęć archiwalnych. Około 200-300 zdjęć autorstwa 40 fotoreporterów PAP z całej Polski oraz około 1000 zdjęć ze świata, pozyskiwanych z European Pressphoto Agency (EPA), składa się każdego dnia na Codzienny Serwis Fotograficzny (CSF).

Obszerny pakiet zdjęciowy obrazuje najważniejsze wydarzenia w Polsce i na świecie, dotyczące m.in. polityki, kultury, gospodarki, sportu. Serwis adresowany jest do mediów drukowanych oraz elektronicznych (jest wykorzystywany zarówno przez stacje telewizyjne, jak i portale internetowe).

Redakcja PAP Foto to nie tylko Codzienny Serwis Fotograficzny, ale również archiwum zdjęciowe. 18 mln negatywów jest sukcesywnie digitalizowanych. 7,5 mln zdjęć jest dostępnych przez stronę internetową PAP
- czytamy w informacji prasowej

Słowa kluczowe:
Komentarze
Więcej w kategorii: Branża
Adobe Content Authenticity to inicjatywa, która uzdrowić ma obieg fotografii w internecie
Adobe Content Authenticity to inicjatywa, która uzdrowić ma obieg fotografii w internecie
Idea Content Authenticity Initiative jest prosta, jej wdrożenie może okazać się jednak dużo trudniejsze niż chciałoby Adobe.
1
0
Pandemia dobija branżę ślubną. Jej przedstawiciele rozmawiali z rządem
Pandemia dobija branżę ślubną. Jej przedstawiciele rozmawiali z rządem
  Od ponad pół roku branża ślubna przeżywa kryzys, z którego będzie dźwigać się jeszcze długo po opanowaniu sytuacji epidemiologicznej....
13
3
„Afgańska dziewczyna” Steve’a McCurry’ego najdrożej zlicytowanym zdjęciem w Polsce
„Afgańska dziewczyna” Steve’a McCurry’ego najdrożej zlicytowanym zdjęciem w Polsce
Ostatnia aukcja w Desa Unicum przyniosła nowy rekord na polskim rynku fotografii kolekcjonerskiej. Zdjęcie „Afghan Girl” zlicytowane zostało za rekordową sumę niemal...
22
1