Pentax Ricoh zamienia się w Ricoha

Z nazwy firmy "Pentax Ricoh" znika pierwszy człon. Nie oznacza to jednak, że musimy pożegnać jedną z najbardziej zasłużonych marek rynku fotograficznego. Z rynku nie znikną lustrzanki i bezlusterkowce z logo "Pentax".

Zaledwie wczoraj Carl Zeiss stał się Zeissem, a dziś firma Pentax Ricoh poinformowała, że skraca swoją nazwę do "Ricoh". Marka Pentax na szczęście nie znika z rynku. Nadal będą się tak nazywały lustrzanki, bezlusterkowce i lornetki produkowane przez Ricoha. Aparaty kompaktowe i "technologiczne innowacje" będą firmowane logo Ricoh. Firma Pentax Ricoh Imaging Company powstała w październiku 2011, po tym jak Ricoh odkupił od koncernu Hoya część Pentaksa zajmującą się rozwojem aparatów cyfrowych. Firma Ricoh Imaging Company zaznaczyła, że nadal jest zainteresowana rozwojem segmentu konsumenckich systemów obrazowania.
słowa kluczowe:
 
Komentarze
Polecane artykuły
Sony 24 mm f/1.4 GM - zdjęcia przykładowe
20 Wrz 2018
Ciekawi jak w praktyce spisuje się Sony 24 mm f/1.4 GM? Podczas światowej premiery spędziliśmy kilka chwil z najnowszym szerokokątnym reprezentantem serii G Master. Zobaczcie zdjęcia przykładowe, które wykonaliśmy we włoskiej Katanii.
1
Panasonic Lumix G X Vario 35-100 mm f/2.8 II POWER O.I.S. - zdjęcia przykładowe
19 Wrz 2018
Na warsztat wzięliśmy model Panasonic Lumix G X Vario 35-100 mm f/2.8 II POWER O.I.S. Czy zoom o ekwiwalencie 70-200 mm i stałym świetle f/2.8 to konstrukcja godna wymagającego fotografa? Przekonajcie się sami oglądając zdjęcia przykładowe!
0
Kentmere VC Select - test światłoczułego papieru fotograficznego
13 Wrz 2018
Kentmere VC Select to mniej znany na naszym rynku papier fotograficzny. Jednak czy ma szansę przekonać do siebie wymagających fotografów i dostarczy odbitki o wysokiej jakości? Sprawdźmy to!
1
Canon EOS M50 - test aparatu
11 Wrz 2018
Kompaktowy EOS M50 to tylko z pozoru korpus kierowany do początkujących. Bogata funkcjonalność, obecność złącza mikrofonowego i przystępna cena czynią go obecnie jedną z najciekawszych pozycji na rynku dla świadomych amatorów i vlogerów. Sprawdzamy, jak radzi sobie w praktyce.
0