Akcja (foto)edukacja

Nikon Polska rusza z nową inicjatywą - "Akcja (foto)edukacja". Nowy projekt edukacyjny skierowany jest do młodzieży w wieku szkolnym, zainteresowanej rozwijaniem swoich umiejętności i wiedzy fotograficznej oraz kreatywności. Akcji towarzyszy także konkurs, w którym można zdobyć m.in. sprzęt fotograficzny i stypendium naukowe w wysokości 10 000 zł.
Skomentuj Kopiuj link
Posłuchaj
00:00

Nikon Polska rusza z kolejną inicjatywą edukacyjną, obok takich projektów jak "Szeroki kadr" i "Twoje zdjęcie. Twoje prawo", która ma za zadanie poszerzanie wiedzy i umiejętności fotograficznych wśród młodzieży. Celem pierwszej edycji nowego programu edukacyjnego "Akcja (foto)edukacja" jest wyrównanie dostępu osób w wieku szkolnym do wiedzy fotograficznej oraz rozwijanie ich kreatywności i zainteresowań. Program akcji obejmuje zajęcia on-line, dzięki którym każdy z uczestników będzie mógł zdobyć wiedzę z zakresu fotografii reportażowej, potretowej czy też makrofotografii. Lekcje są podzielone na część teoretyczną i praktyczną, w postaci zadań domowych, która rozwinie nabyte umiejętności. Materiały edukacyjne są dostępne na portalu www.szerokikadr.pl.

"Akcja (foto)edukacja" jest rozwinięciem prowadzonych do tej pory działań edukacyjnych firmy Nikon. Program przygotowaliśmy z myślą o młodzieży szkolnej, gdyż rozwijanie twórczych zainteresowań m.in. tych związanych z fotografią, jest niezwykle ważne, zwłaszcza w przypadku młodych ludzi. Im więcej uczniowie będą wiedzieli na temat fotografii, tym chętniej sięgną do niej jako sposobu wyrażania swoich artystycznych talentów. Młodzież powinna mieć możliwość korzystania z odpowiednich warunków kształcenia, które pozwolą jej w pełni rozwinąć swoje pasje - z pożytkiem dla siebie i całego społeczeństwa. Jesteśmy przekonani, że udostępnione bezpłatnie w ramach akcji materiały edukacyjne oraz instruktażowe dla nauczycieli, pomogą w przekazywaniu wiedzy oraz staną się impulsem do kreatywnego spędzania wolnego czasu. - tak o nowym projekcie mówi Magdalena Michalska - Szmidt, Marketing Manager Nikon Polska.

Dodatkowo projektowi "Akcja (foto)edukacja" towarzyszy konkurs na najciekawsze rozwiązanie pracy domowej zadawanej w ramach zajęć on-line. Na autorów najlepszych prac czekają m.in. sprzęt fotograficzny, stypendium naukowe w wysokości 10 000 zł oraz warsztaty fotograficzne i wyposażenie pracowni dla szkoły. Konkurs skierowany jest do uczniów ponadgimnazjalnych szkół artystycznych. Prace można nadsyłać do 1 czerwca 2013 r.

Więcej informacji o nowym programie edukacyjnym i regulamin konkursu można znaleźć na stronie www.szerokikadr.pl.

Komentarze
Zobacz więcej z tagiem: Nikon
logo logo
Magazyny
Zamów