Anna Orłowska nagrodzona w Brukseli

0

Autor: Marcin Grabowiecki

10 Lipiec 2012
Artykuł na: 4-5 minut
Anna Orłowska została zwyciężczynią konkursu skierowanego do studentów szkół artystycznych z całej Europy "Fotofever Brussels Awards". Gratulujemy!
(c) Anna Orłowska, "Poczekalnia", z serii "Przeciek", 2011

Anna Orłowska została wybrana spośród 57 osób, które nadesłały swoje prace. Uczestnicy reprezentowali 30 europejskich szkół artystycznych.

W nagrodę Orłowska będzie mogła m.in. zaprezentować swoją indywidualną wystawę podczas targów fotograficznych "Fotofever" w Brukseli w dniach 4-7 października 2012 oraz opublikować prace w magazynie Azart.

Wystawę prac Anny Orłowskiej możecie oglądać w warszawskiej Lookout Gallery do 31 lipca 2012.

Anna Orłowska Rocznik 1986, urodzona w Opolu. Ukończyła Fotografię w PWSFTviT w Łodzi, studentka Instytutu Twórczej Fotografii na Uniwersytecie Śląskim w Opawie. Jej cykl "The day before" znalazł się wśród prac wybranych do projektu "ReGeneration2: Tomorrow's Photographers Today" prezentowanego między innymi w Musée de l'Elysee w Szwajcarii, w Aperture Foundation w Nowym Jorku czy na festiwalu Rencontres d'Arles we Francji (2010/2011). Prace artystki będą pokazywane podczas tegorocznego festiwalu Voies Off w Arles (Francja). Autorka kilku wystaw indywidualnych: "Private Maps" w Galerii Zpaf i S-ka w Krakowie (2011), "Przeciek" na festiwalu TIFF we Wrocławiu (2011) oraz na Fotofestiwalu w Łodzi (2012). Brała także udział w licznych wystawach zbiorowych, między innymi w wystawie "Facing Forward" w Forward Thinking Museum (2011), ekspozycjach Miesiąca Fotografii w Bratysławie (2010/2011) oraz Prague Photo Festival, w Yours Gallery (2010) i Galerii Klimy Bocheńskiej (2010) w Warszawie, a ostatnio również w wystawie "Przestrzeń" w Galerii Bunkier Sztuki w Krakowie (2012). Stypendystka Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz Marszałka Województwa Łódzkiego

Słowa kluczowe:
Komentarze
Więcej w kategorii: Branża
Adobe Content Authenticity to inicjatywa, która uzdrowić ma obieg fotografii w internecie
Adobe Content Authenticity to inicjatywa, która uzdrowić ma obieg fotografii w internecie
Idea Content Authenticity Initiative jest prosta, jej wdrożenie może okazać się jednak dużo trudniejsze niż chciałoby Adobe.
1
0
Pandemia dobija branżę ślubną. Jej przedstawiciele rozmawiali z rządem
Pandemia dobija branżę ślubną. Jej przedstawiciele rozmawiali z rządem
  Od ponad pół roku branża ślubna przeżywa kryzys, z którego będzie dźwigać się jeszcze długo po opanowaniu sytuacji epidemiologicznej....
13
3
„Afgańska dziewczyna” Steve’a McCurry’ego najdrożej zlicytowanym zdjęciem w Polsce
„Afgańska dziewczyna” Steve’a McCurry’ego najdrożej zlicytowanym zdjęciem w Polsce
Ostatnia aukcja w Desa Unicum przyniosła nowy rekord na polskim rynku fotografii kolekcjonerskiej. Zdjęcie „Afghan Girl” zlicytowane zostało za rekordową sumę niemal...
22
1
Powiązane artykuły