Grafik/Web Designer poszukiwany do współpracy

Autor: Michał Sułkiewicz

11 Kwiecień 2011
Artykuł na: minutę
Firma Sun House Media wydawca fotopolis.pl, CoGdzieZaile.pl i magazyner.pl nawiąże współpracę z dobrym grafikiem lub niegorszą firmą designerską specjalizującą się w projektowaniu grafiki do stron internetowych.

Sun House Media w związku z planowanym rozwojem szuka osób, zespołów lub firm, które podejmą się odpowiedzialnego zadania tworzenia funkcjonalnych ale wymiatających projektów graficznych dla serwisów internetowych wydawnictwa. Nasze wymagania to: doskonałe portfolio, nowoczesny gust i orientacja w najnowszych trendach w web designie. Niezbędne będą też wolne moce przerobowe. Doświadczenie w projektowaniu do innych mediów (druk, wideo) będzie dodatkowym atutem.

Najlepsze oferty mają szansę na długotrwałą współpracę i realizację ambitnych projektów.

Oferty prosimy wysłać na na adres: praca@sunhousemedia.pl w terminie do 20 kwietnia 2011 roku.

Skopiuj link
Komentarze
Więcej w kategorii: Branża
Nowe AI może zrewolucjonizować zoomy w smartfonach (i nie tylko) - powiększenie 256x bez utraty szczegółów?
Nowe AI może zrewolucjonizować zoomy w smartfonach (i nie tylko) - powiększenie 256x bez utraty...
Producenci smartfonów coraz chętniej sięgają po AI w celu poprawy szczegółowości zdjęć z teleobiektywów. System Chain of Zoom, opracowany przez naukowców z Korei Południowej, może...
8
Ta technologia ma zrewolucjonizować aparaty w smartfonach i dronach. Glass pozyskało 20 mln dolarów na dalszy rozwój
Ta technologia ma zrewolucjonizować aparaty w smartfonach i dronach. Glass pozyskało 20 mln...
Czy możliwe, by zdjęcia ze smartfonów miały jakość jak z profesjonalnego aparatu? Tego chce dokonać Glass Imaging, które właśnie pozyskało kolejne 20 mln na wdrożenie technologii AI...
5
Google pozamiatało - nowe modele AI rzucają strach na branżę wideo
Google pozamiatało - nowe modele AI rzucają strach na branżę wideo
Google zaprezentowało nowe wersje generatorów grafiki i wideo Imagen 4 i Veo 3 oraz platformę Flow, które pokazują, że przyszłość treści rozrywkowych może prawie w całości obyć się bez...
38