Cyfrowe.pl w wersji mobilnej

Autor: Michal Grzegorczyk

28 Styczeń 2011
Artykuł na: 2-3 minuty
Użytkownicy smartfonów i tabletów, którzy wejdą na stronę sklepu Cyfrowe.pl trafią na jego mobilną wersję.

Sklep Cyfrowe.pl poinformował o uruchomieniu mobilnej wersji, z której mogą korzystać właściciele urządzeń iPhone, iPod Touch, iPad, telefonów z systemem Android i Symbian S60, a także dowolnych urządzeń z przeglądarkami Fennec/Firefox4 lub Skyfire. Sklep w wersji mobilnej jest prostszy w obsłudze i szybciej pojawia się na ekranie urządzenia. Więcej informacji na ten temat można znaleźć w informacji prasowej:

{BIT|Cyfrowe.pl uruchamia sklep mobilny

Cyfrowe.pl - lider rynku foto-video w Polsce - uruchomił mobilną wersję swojego sklepu.

Sklep skorzystał z autorskiej aplikacji polskiego start-upu - firmy Zubibu z Gdańska. Aktualnie można skorzystać z wersji mobilnej na urządzeniach iPhone, iPod Touch, iPad, telefonach z systemami Android i Symbian S60, a także dowolnych urządzeń z przeglądarkami Fennec/Firefox4 lub Skyfire. Wkrótce pojawi się wsparcie dla dodatkowych urządzeń.

"To kolejne ułatwienie dla naszych klientów, które - jako pierwsi w Polsce - wprowadzamy w naszym sklepie - mówi Jarosław Banacki, prezes Cyfrowe.pl sp. z o.o. Jako lider rynku foto-video w Polsce staramy się oferować najlepsze w danym momencie rozwiązania mające na celu poprawę komfortu i bezpieczeństwa zakupów. W związku z rosnącą liczbą odpowiednich urządzeń na rynku i obserwowanym przez nas zainteresowaniem klientów, jesteśmy przekonani, że w najbliższych latach handel mobilny ma szansę na szybki rozwój".

Główną cechą sklepu mobilnego jest prostota obsługi. By rozpocząć mobilne zakupy wystarczy wejść na stronę sklepu, gdzie urządzenie zostanie wykryte i na ekranie pojawi się sklep w wersji mobilnej.

Mobilny sklep wspomaga klienta na każdym etapie podczas zakupów. Na początku ułatwia nawigację prezentując wygodne, duże elementy, w które łatwo "kliknąć" palcem. Po odnalezieniu interesujących produktów wystarczy dodać je do koszyka w sposób identyczny jak w sklepie tradycyjnym. Podczas potwierdzania zakupu system oszczędza czas zapamiętując dane adresowe bezpośrednio w komórce, dzięki temu nie trzeba ich wypełniać przy ponownym zakupie. Co więcej - podpowiadanie adresu działa też w innych sklepach korzystających z tej aplikacji, więc adres wystarczy wpisać tylko raz!

Sklep działa błyskawicznie zarówno w zasięgu sieci 3G jak i EDGE.

Skopiuj link
Słowa kluczowe:
Komentarze
Więcej w kategorii: Branża
Rusza głosowanie na zdjęcie XX-lecia konkursu Grand Press Photo
Rusza głosowanie na zdjęcie XX-lecia konkursu Grand Press Photo
Trwa XX edycja Ogólnopolskiego Konkursu Fotografii Reporterskiej – Grand Press Photo. Z okazji jubileuszu internauci mogą wskazać Zdjęcie XX-lecia. Głosować można do 10 maja br.
6
Focus Nordic przejmuje wyłączną dystrybucję Ilford Photo
Focus Nordic przejmuje wyłączną dystrybucję Ilford Photo
Materiały światłoczułe kultowej marki Ilford mają nowego dystrybutora. Od teraz wyłącznym przedstawicielem firmy na polskim rynku zostaje Focus Nordic.
6
Nowy salon CEWE Fotojoker w Bydgoszczy - promocje z okazji otwarcia
Nowy salon CEWE Fotojoker w Bydgoszczy - promocje z okazji otwarcia
CEWE Fotojoker, renomowana marka branży fotograficznej, otworzyła nowy salon w Galerii Zielone Arkady, w sercu Bydgoszczy. Z tej okazji, na klientów czeka wiele atrakcji i specjalnie...
8
Powiązane artykuły