Konkurs Fotofestiwalu "Made in China"

Istnieje kilka sposobów, aby móc zaprezentować się na Fotofestiwalu w Łodzi. Jednym z nich jest udział w corocznym konkursie fotograficznym, w którym główną nagrodą jest indywidualna autorska wystawa na kolejnym festiwalu. Tematem tegorocznej edycji konkursu jest "Made in China" nawiązujący do 7. edycji MFF w Łodzi.
Co roku, imprezą towarzyszącą łódzkiemuu Międzynarodowemu Festiwalowi Fotografii jest konkurs fotograficzny, którego laureaci w nagrodę otrzymują możliwość zaprezentowania swoich zdjęć na autorskiej wystawie na kolejnym festiwalu. Konkurs skierowany jest do profesjonalnych fotografów jak i amatorów. W tym roku uczestnicy zmierzą się z tematem "Made in China". Więcej informacji w poniższym regulaminie konkursu.



Regulamin Konkursu Fotograficznego pt. "Made in China"

1. Konkurs ma charakter otwarty.
2. Każdy z autorów może nadesłać jedno zdjęcie lub jeden cykl liczący maksymalnie sześć fotografii na temat "Made in China".
3. Technika wykonania: czarno-białe lub barwne odbitki o formacie maksymalnym 30x40cm.
4. Nadesłane prace winny na odwrocie zawierać opis: godło i tytuł.
5. Do prac powinna być dołączona zaklejona koperta, oznakowana godłem autora, zawierająca wewnątrz dane personalne: imię, nazwisko, adres, kontakt: telefon oraz e-mail.
6. Prace należy nadsyłać do 30.04.2008 na adres:

Łódź Art Center
Tymienieckiego 3
90 - 365 Łódź


UWAGA - decyduje data dostarczenia przesyłki, prace nadesłane w późniejszym terminie nie będą brane pod uwagę.
Na kopertach należy umieścić napis: Fotofestiwal 2008 - Konkurs oraz cykl lub zdjęcie pojedyncze.
7. Prace zgłoszone do konkursu przechodzą na własność organizatora i nie są zwracane uczestnikom.
8. Organizator nie bierze odpowiedzialności za ewentualne uszkodzenie lub zaginięcie prac w transporcie pocztowym.
9. Organizator zastrzega sobie prawo do bezpłatnej reprodukcji prac w materiałach reklamowych i publikacjach związanych z konkursem.
10. Przyznania nagród oraz kwalifikacji zdjęć na wystawę pokonkursową dokonuje jury powołane przez organizatora.
11. Nagrodzone i wyróżnione prace będą prezentowane na wystawie pokonkursowej. Uczestnicy zostaną poinformowani o decyzji jury najpóźniej tydzień przed rozpoczęciem festiwalu.
12. Wręczenie nagród odbędzie się 17.05.2008 (sobota).
13. Organizatorzy konkursu przewidują następujące nagrody:
  • w kategorii "cykl" za zajęcia pierwszego miejsca wystawa fotograficzna autora na ósmym Międzynarodowym Festiwalu Fotografii oraz wyróżnienia
  • w kategorii "pojedyncze zdjęcie" za zajęcie pierwszego miejsca - zestaw albumów i katalogów
14. Nadesłanie prac jest równoznaczne z uznaniem powyższego regulaminu, a jego ostateczna interpretacja należy do jury konkursu.
15. Organizatorzy nie zajmują się interpretacją tematu konkursowego. Wszelkie inne pytania należy kierować na adres: info@fotofestiwal.com
16. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu.
Komentarze
Polecane artykuły
Citymorphosis Marka M. Berezowskiego to fotograficzna podróż w czasie i przestrzeni po byłych komunistycznych miastach
23 Sty 2019
Od Berlina, przez Warszawę i Moskwę, po Pekin - Citymorphosis Marka M. Berezowskiego to poszukiwanie oznak transformacji i fotograficzna opowieść o przemianach miast dawnego Bloku Wschodniego. Wernisaż już 1 lutego w Bielsku-Białej.
0
Meike 25 mm T2.2 Cine - filmowa stałka kompatybilna z większą liczbą systemów
23 Sty 2019
O Meike 25 mm T2.2 Cine po raz pierwszy usłyszeliśmy w połowie ubiegłego roku. Wtedy producent zaprezentował kinematograficzny obiektyw z mocowaniem Mikro Cztery Trzecie. Natomiast teraz udostępnił tę stałkę w wersjach do Sony E i Fujifilm X.
1
Oto jedyne w swoim rodzaju stykówki ukazujące Marilyn Monroe podczas jej ostatniej sesji
23 Sty 2019
Zobacz oryginalne i unikatowe stykówki ukazujące 12 zdjęć Marilyn Monroe w obiektywie legendarnego Berta Sterna podczas serii portretowej „The Last Sitting“, którą wykonano na kilka tygodni przed śmiercią słynnej aktorki.
0
Ta modelka nie istnieje. Czy rendery wykończą rynek fotografii reklamowej?
22 Sty 2019
Weźcie do ręki katalog Ikea i spójrzcie na zdjęcia. Bardzo ładne, prawda? Tyle, że w większości to wizualizacje 3D. Czy grafika komputerowa już wkrótce odmieni także rynek fotografii modowej i reklamowej?
7