Sony dla zawodowców

Autor: Michal Grzegorczyk

24 Październik 2008
Artykuł na: minutę
Koncern Sony ogłosił plany uruchomienia programu wsparcia dla profesjonalnych fotografów. Ta deklaracja wyraźnie pokazuje jak poważnie firma traktuje zamiar powiększenia swojego fragmentu rynku zawodowego.

Czołowi producenci mają w swojej ofercie specjalne programy wsparcia dla profesjonalnych fotografów. W Polsce działa system {LNK|http://nikon.pl/pro/pl_PL/local/broad/380/1.html;Nikon Professional Services, w innych krajach dostępne są podobne usługi dla posiadaczy sprzętu Canon (Canon Professional Network) i Olympus (E-Professional). Na odbywających się właśnie targach PhotoPlus Expo w Nowym Jorku, koncern Sony ogłosił, że on również planuje w specjalny sposób taktować tych klientów, dla których aparat jest narzędziem codziennej pracy.

Programy wsparcia dla profesjonalistów z reguły polegają na zagwarantowaniu ekspresowej diagnozy i naprawy sprzętu, bezpłatnego wypożyczenia aparatu zastępczego na czas naprawy, organizowania warsztatów i szkoleń itd. Szczegółów swojego programu Sony na razie nie ujawnia. Nie wiadomo też, kiedy zostanie on uruchomiony.

Skopiuj link
Słowa kluczowe:
Komentarze
Więcej w kategorii: Poradniki
Jak dobrać kabel HDMI do filmowania i streamingu?
Jak dobrać kabel HDMI do filmowania i streamingu?
Jak wybrać kabel HDMI, żeby nie mieć problemów na planie i uzyskać optymalną jakość? W tym poradniku przyglądamy się odpowiednim kablom do filmowania na przykładzie oferty marki...
17
Jak zrobić oryginalne zdjęcie na walentynki? Zapytaliśmy ChatGPT
Jak zrobić oryginalne zdjęcie na walentynki? Zapytaliśmy ChatGPT
Nadal myślisz, że najlepszym pomysłem na walentynkowe zdjęcie jest serce narysowane na zaparowanej szybie? Zobaczcie, co na ten temat ma do powiedzenia sztuczna inteligencja.
4
Oświetlenie filmowe w fotografii portretowej - GlareOne LED 300 BiColor D w praktyce
Oświetlenie filmowe w fotografii portretowej - GlareOne LED 300 BiColor D w praktyce
Filmowo-fotograficzny świat nie mógłby istnieć bez światła. W tym artykule fotograf Piotr Werner na przykładzie lamp GlareOne 300 BiColor D pokazuje trzy filmowe ustawienia...
16