Warsztaty fotograficzne z Wandą Michalak

0
Marta Sinior
22 Wrzesień 2006
Artykuł na: 4-5 minut
Warszawska galeria Luksfera zaprasza na kolejne sobotnio-niedzielne warsztaty fotograficzne. Zajęcia z autoportretu poprowadzi Wanda Michalak, której wystawa jest obecnie prezentowana w galerii. Zgłoszenia na warsztaty przyjmowane są do 10 października 2006 roku.

Tradycyjnie zajęcia składać się będą z dwóch części - teoretycznej i praktycznej. Na początku uczestnicy wysłuchają wykładu na temat historii autoportretu, obejrzą zdjęcia Wandy Michalak i innych znanych fotografów. Później nastąpi część praktyczna, czyli czas na realizację zadań wymyślonych przez prowadzącą.

Uczestnicy warsztatów proszeni są o przyniesienie aparatów analogowych bądź cyfrowych, ewentualnie statywów do aparatów oraz dowolnych przedmiotów, które mogą być pomocne w przedstawieniu własnego wizerunku. Potrzebne będą także próbki zdjęć każdego z uczestników - autoportretowych właśnie.

Jeśli ktoś chce robić zdjęcia aparatem analogowym, to koniecznie na czarno-białym negatywie.

Zajęcia odbędą się 21 października (sobota) i 22 października (niedziela) w godzinach 10.00 -17.00 w Galerii Luksfera.

Koszt dwóch dni warsztatów wynosi 300 zł.

W warsztatach może uczestniczyć maksymalnie 15 osób.

Zgłoszenia na warsztaty fotograficzne przyjmowane są do 10 października 2006 pod adresem mailowym: p.kilman@luksfera.pl

Zapisy i informacje:

Galeria Luksfera

ul. Ząbkowska 27/31

03-736 Warszawa

tel. 22 619 91 63

Komentarze
Więcej w kategorii: Poradniki
Brak gimbala to nie problem. Zobacz, jak wykonać smartfonowe rigi z rzeczy codziennego użytku
Brak gimbala to nie problem. Zobacz, jak wykonać smartfonowe rigi z rzeczy codziennego użytku
Zapragnąłeś filmowych ujęć, ale nie stać cię na gimbal? Przy odrobinie zacięcia poradzisz sobie z tym, co masz pod ręką.
3
0
Photography Life udostępnia wszystkie swoje kursy za darmo
Photography Life udostępnia wszystkie swoje kursy za darmo
Jeśli w okresie epidemii ciągle mało wam nauki, mamy dla was kolejną porcję przystępnie podanej, użytecznej wiedzy. Kursy Photography Life to świetny punkt zaczepienia...
43
0
Wstęp do makrofotografii kuchennej. Twórz ciekawe obrazy bez wychodzenia z domu
Wstęp do makrofotografii kuchennej. Twórz ciekawe obrazy bez wychodzenia z domu
Przedmioty wokół nas można pogrupować na te interesujące od razu i te, które stają się piękne w obiektywie makro. Dzisiaj sprawdzimy, jak rzeczy zwykłe, które każdy z...
71
1