"Czas zatrzymany" - szóste spotkanie w ZPAF-ie

"Stara Galeria" ZPAF mieszcząca się na warszawskiej starówce zaprasza na szóste otwarte spotkanie z cyklu "Między rzeczywistością a wyobraźnią". Spotkanie odbędzie się w najbliższy poniedziałek, 10 kwietnia 2006 roku o godzinie 18.

Na najbliższym spotkaniu w siedzibie ZPAF-u będzie poruszany problem zatrzymania czasu w fotografii.
Poniżej zamieszczamy tekst dostarczony od organizatorów:

Przyjmuje się powszechnie, że fotografia zamraża czas.
Zapewne dla fotoreportażu i podobnych form fotograficznych jest to prawdziwe.
Ale obok tych, precyzyjnie opisujących rzeczywistość obrazów, co i rusz pojawiają się inne obrazy, które są poza czasem. I nawet, jeśli pojawiają się na nich obiekty dające się nazwać, to ulokowanie ich w konkretnej chwili nie jest możliwe, bo nie odnoszą się do czasu. To zdjęcia emocji, nastrojów a więc stanów ducha, często trudnych do werbalnego opisania. Są to ciągi napięć wizualnych, rozpadających się konkretów, zawieszeń w przestrzeni i czasie...
Wśród autorów takich realizacji są Jakub Byrczek, Maciej Kuszela, Stanisław J. Woś i Paweł Żak, którzy będą gośćmi spotkania.

Jak zwykle dyskusję poprowadzi Andrzej Zygmuntowicz.

6. otwarte spotkanie w "Starej Galerii" ZPAF z cyklu Między rzeczywistością a wyobraźnią odbędzie się w poniedziałek, 10 kwietnia 2006 roku o godzinie 18 przy Placu Zamkowym 8 w Warszawie. Zapraszamy.

Przeczytaj rozmowę z Pawłem Żakiem Najważniejszy jest klimatczytaj...

Prace Pawła Żaka z cyklu Fotografie możesz obejrzeć w galerii Fotopolis.pl.

0
1
0
0