Prezentacja Nikona D200 dla czytelników Fotopolis.pl

Tuż przed długo oczekiwaną premierą Nikona D200 na polskim rynku, zapraszamy naszych czytelników na specjalny pokaz, podczas którego będzie można zapoznać się z finalnym egzemplarzem aparatu w warunkach studyjnych. Prezentacja rozpocznie się w poniedziałek, 19 grudnia 2005 roku o godzinie 18.00, w Akademii Fotografii w Warszawie.
Dzięki współpracy z Nikonem Polska i Akademią Fotografii, Fotopolis.pl może zaprosić swoich czytelników na specjalną prezentację Nikona D200, podczas której będzie można ocenić efekty pracy z aparatem w profesjonalnych warunkach studyjnych, zadać pytania ekspertom i samodzielnie wypróbować aparat.

Spotkanie rozpocznie się 19 grudnia o godzinie 18.00, krótką prezentacją techniczną, która przybliży możliwości aparatu w teorii, żeby następnie sprawdzić jak działa w praktyce. Aranżacja studio i stylizacja modelki zostaną przygotowane we współpracy z redaktorami przeprowadzającymi na łamach Fotopolis.pl testy zgodne ze standardami międzynarodowej organizacji DIWA. Dzięki temu goście prezentacji będą mogli poznać możliwości nowego Nikona D200 w różnych warunkach, a także samodzielnie popracować z aparatem w studio.

Prezentacja rozpocznie się w świątecznej atmosferze, w poniedziałek, 19 grudnia 2005 roku, o godzinie 18.00 w głównym studio Akademii Fotografii (ul. Marszałkowska 3/5, dojazd od ul. Emila Zoli). Wszystkich zainteresowanych prosimy o wysłanie e-maila na adres: kontakt@fotopolis.pl z tytułem "Prezentacja D200". W treści wiadomości należy podać imię, nazwisko oraz kontakt telefoniczny lub e-mailowy. Ilość miejsc jest ograniczona, wstęp bezpłatny. Zapraszamy.

Aktualizacja 19 grudnia 2005, godz. 11.30
Lista uczesników została już zamknięta. Przepraszamy wszystkich, którym musieliśmy odmówić i czekamy na wszystkich, którzy wysłali zgłoszenie do godz. 11.30.

Organizatorem prezentacji jest Fotopolis.pl, a partnerami akcji są: Nikon Polska, Akademia Fotografii oraz sklep fotograficzny Pstryk.pl.
1
0
2
1