Oto kilka trików i sztuczek, dzięki którym stworzysz swoje wymarzone domowe studio fotograficzne

Oto kilka trików i sztuczek, dzięki którym stworzysz swoje wymarzone domowe studio fotograficzne

Marzy Ci się swoje własne studio, ale nie wiesz jak zapoczątkować projekt? Jay P. Morgan z kanału „The Slanted Lens“ podpowiada, jak niewielkim kosztem wykonać domowe studio fotograficzne.

Jay P. Morgan to znany fotograf, który współtworzy kanał The Slanted Lens. Znajdziesz tam masę poradników i tutoriali: od recenzji sprzętu i akcesoriów fotograficznych, przez ustawienia światła i pracę z modelem, a na samej edycji i postprodukcji skończywszy. Tym razem jednak Jay P. Morgan swój najnowszy tutorial skierował do osób, które marzą o własnym domowym studiu.

Ten niespełna 13-minutowy film to praktyczny poradnik, w którym krok po kroku zostały omówione poszczególne etapy - od projektu, po wykonanie i podstawowe sposoby ustawiania światła. Tak więc jeśli rozmyślasz nad niewielkim studiem fotograficznym w swoim domowym zaciszu, to koniecznie zobacz, jakimi radami dzieli się Jay P. Morgan.

Domowe studio krok po kroku

  • Pomaluj dwie skrajne ściany na biało (użyj matowych farb). Staną się one naturalną powierzchnią odbijającą błysk lamp.
  • Zamocuj czarne zasłony, dzięki którym przysłonisz skrajne białe ściany i w efekcie będziesz mógł kontrolować odbijające się światło.
  • Zadbaj o podłogę. Najlepiej sprawdzą się drewniane sklejki. Stworzą odpowiednią, stabilną  podstawę, na których z łatwością przykleisz tło fotograficzne i umieścisz statywy z lampami.
  • Tło fotograficzne powinno znajdować się naprzeciwko drzwi. Dzięki temu, jeśli będziesz chciał sfotografować całą sylwetkę modela, wystarczy wyjść z pokoju i uchwycić odpowiednie ujęcie.
  • Ostatnia rada: fotografuj codziennie. Niech Twoje profile społecznościowe zapełnią się zdjęciami.

Powyższy film jest w języku angielskim, ale dzięki funkcji automatycznego tłumaczenia napisów powinien być zrozumiały dla wszystkich. Więcej ciekawych filmów znajdziecie na kanale The Slanted Lens.

1
0
2
1