"Wygraj tysiące... kolorowych marzeń" - kolejny konkurs Nikona

Autor: Michal Grzegorczyk

17 Listopad 2009
Artykuł na: 4-5 minut
Nikon wystartował z kolejnym konkursem dla nabywców Coolpiksów - "Wygraj tysiące... kolorowych marzeń". Wszyscy, którzy w odpowiednim czasie kupią aparat, wyślą SMS na specjalny numer i odpowiedzą na pytanie będą mogli wygrać jedną ze stu nagród o wartości 1000 złotych. Nagroda główna ma wartość 50 000 złotych.

W nowym konkursie Nikona "Wygraj tysiące... kolorowych marzeń" mogą wziąć udział wszyscy, którzy w okresie od 05.11 do 31.12 kupią jeden z promocyjnych aparatów kompaktowych Coolpix: L19, L20, S220, S230, S570, S630, S640, S70, S1000pj, L100 lub P90, a następnie wyślą SMS z numerem seryjnym aparatu i odeślą odpowiedź na otrzymane pytanie. Codziennie można wygrać nagrodę o wartości 1000 złotych, natomiast nagroda główna (50 000 złotych) zostanie wręczona temu, kto jako pierwszy udzieli odpowiedzi na pytanie przeslane 5 stycznia przyszłego roku.

Więcej szczegółów można znaleźć w informacji prasowej Nikona:

Tysiące do wygrania w nowym konkursie Nikona

"Wygraj tysiące... kolorowych marzeń" - pod takim hasłem Nikon Polska rozpoczyna nowy konkurs, w którym do wygrania są przedpłacone karty Visa - nagroda główna o wartości 50 tys. złotych oraz sto o wartości 1 tys. złotych. Nagrody przyznawane są codziennie, natomiast zwycięzca nagrody głównej wyłoniony zostanie 5 stycznia 2010 r.

W konkursie mogą wziąć udział osoby, które w okresie od 5 listopada do 31 grudnia br. zakupią jeden z promocyjnych aparatów kompaktowych COOLPIX - model L19, L20, S220, S230, S570, S630, S640, S70, S1000pj, L100 lub P90, a następnie wyślą SMS pod numer 71480* o treści: NIKON wraz z 8-cyfrowym numerem seryjnym znajdującym się na opakowaniu i spodniej ściance aparatu. Tego samego dnia w odpowiedzi odesłany zostanie SMS z łatwym pytaniem, na które należy odpowiedzieć tak lub nie. Wygrywają najszybciej odesłane odpowiedzi. Z kolei nagroda główna zostanie przyznana temu, kto jako pierwszy udzieli prawidłowej odpowiedzi na przesłane w dniu 5 stycznia 2010 r. główne pytanie konkursowe.

"Promocję wspierającą segment naszych aparatów kompaktowych organizujemy już po raz drugi w tym roku, ponieważ poprzednia - loteria konsumencka, która trwala latem, spotkała się z ogromnym zainteresowaniem. Zachęceni tym faktem zdecydowaliśmy się rozpocząć konkurs w okresie przedświątecznym. Hasło kampanii, podobnie jak poprzednio, nawiązuje do różnorodności kolorystycznej aparatów COOLPIX" - mówi Magdalena Michalska-Szmidt, kierownik marketingu Nikon Polska.

Kampania reklamowa wspierająca konkurs "Wygraj tysiące... kolorowych marzeń" oraz równoległa kampania wizerunkowa COOLPIX prowadzone są na łamach prasy lifestyle, w Internecie oraz w telewizji. Konkurs wspierają dodatkowo materiały POS w punktach sprzedaży.

Pełny regulamin promocji dostępny jest na stronie www.wygrajtysiace.pl.

Skopiuj link
Słowa kluczowe:
Komentarze
Więcej w kategorii: Branża
Nowe AI może zrewolucjonizować zoomy w smartfonach (i nie tylko) - powiększenie 256x bez utraty szczegółów?
Nowe AI może zrewolucjonizować zoomy w smartfonach (i nie tylko) - powiększenie 256x bez utraty...
Producenci smartfonów coraz chętniej sięgają po AI w celu poprawy szczegółowości zdjęć z teleobiektywów. System Chain of Zoom, opracowany przez naukowców z Korei Południowej, może...
8
Ta technologia ma zrewolucjonizować aparaty w smartfonach i dronach. Glass pozyskało 20 mln dolarów na dalszy rozwój
Ta technologia ma zrewolucjonizować aparaty w smartfonach i dronach. Glass pozyskało 20 mln...
Czy możliwe, by zdjęcia ze smartfonów miały jakość jak z profesjonalnego aparatu? Tego chce dokonać Glass Imaging, które właśnie pozyskało kolejne 20 mln na wdrożenie technologii AI...
5
Google pozamiatało - nowe modele AI rzucają strach na branżę wideo
Google pozamiatało - nowe modele AI rzucają strach na branżę wideo
Google zaprezentowało nowe wersje generatorów grafiki i wideo Imagen 4 i Veo 3 oraz platformę Flow, które pokazują, że przyszłość treści rozrywkowych może prawie w całości obyć się bez...
38