"Wygraj tysiące... kolorowych marzeń" - kolejny konkurs Nikona

Autor: Michal Grzegorczyk

17 Listopad 2009
Artykuł na: 4-5 minut
Nikon wystartował z kolejnym konkursem dla nabywców Coolpiksów - "Wygraj tysiące... kolorowych marzeń". Wszyscy, którzy w odpowiednim czasie kupią aparat, wyślą SMS na specjalny numer i odpowiedzą na pytanie będą mogli wygrać jedną ze stu nagród o wartości 1000 złotych. Nagroda główna ma wartość 50 000 złotych.

W nowym konkursie Nikona "Wygraj tysiące... kolorowych marzeń" mogą wziąć udział wszyscy, którzy w okresie od 05.11 do 31.12 kupią jeden z promocyjnych aparatów kompaktowych Coolpix: L19, L20, S220, S230, S570, S630, S640, S70, S1000pj, L100 lub P90, a następnie wyślą SMS z numerem seryjnym aparatu i odeślą odpowiedź na otrzymane pytanie. Codziennie można wygrać nagrodę o wartości 1000 złotych, natomiast nagroda główna (50 000 złotych) zostanie wręczona temu, kto jako pierwszy udzieli odpowiedzi na pytanie przeslane 5 stycznia przyszłego roku.

Więcej szczegółów można znaleźć w informacji prasowej Nikona:

Tysiące do wygrania w nowym konkursie Nikona

"Wygraj tysiące... kolorowych marzeń" - pod takim hasłem Nikon Polska rozpoczyna nowy konkurs, w którym do wygrania są przedpłacone karty Visa - nagroda główna o wartości 50 tys. złotych oraz sto o wartości 1 tys. złotych. Nagrody przyznawane są codziennie, natomiast zwycięzca nagrody głównej wyłoniony zostanie 5 stycznia 2010 r.

W konkursie mogą wziąć udział osoby, które w okresie od 5 listopada do 31 grudnia br. zakupią jeden z promocyjnych aparatów kompaktowych COOLPIX - model L19, L20, S220, S230, S570, S630, S640, S70, S1000pj, L100 lub P90, a następnie wyślą SMS pod numer 71480* o treści: NIKON wraz z 8-cyfrowym numerem seryjnym znajdującym się na opakowaniu i spodniej ściance aparatu. Tego samego dnia w odpowiedzi odesłany zostanie SMS z łatwym pytaniem, na które należy odpowiedzieć tak lub nie. Wygrywają najszybciej odesłane odpowiedzi. Z kolei nagroda główna zostanie przyznana temu, kto jako pierwszy udzieli prawidłowej odpowiedzi na przesłane w dniu 5 stycznia 2010 r. główne pytanie konkursowe.

"Promocję wspierającą segment naszych aparatów kompaktowych organizujemy już po raz drugi w tym roku, ponieważ poprzednia - loteria konsumencka, która trwala latem, spotkała się z ogromnym zainteresowaniem. Zachęceni tym faktem zdecydowaliśmy się rozpocząć konkurs w okresie przedświątecznym. Hasło kampanii, podobnie jak poprzednio, nawiązuje do różnorodności kolorystycznej aparatów COOLPIX" - mówi Magdalena Michalska-Szmidt, kierownik marketingu Nikon Polska.

Kampania reklamowa wspierająca konkurs "Wygraj tysiące... kolorowych marzeń" oraz równoległa kampania wizerunkowa COOLPIX prowadzone są na łamach prasy lifestyle, w Internecie oraz w telewizji. Konkurs wspierają dodatkowo materiały POS w punktach sprzedaży.

Pełny regulamin promocji dostępny jest na stronie www.wygrajtysiace.pl.

Skopiuj link
Słowa kluczowe:
Komentarze
Więcej w kategorii: Branża
HIPA podwaja pulę nagród. Za jedno zdjęcie możecie zgarnąć tu prawie milion złotych
HIPA podwaja pulę nagród. Za jedno zdjęcie możecie zgarnąć tu prawie milion złotych
Wystartowała kolejna edycja „najbogatszego” konkursu fotograficznego na świecie. W tym roku organizatorzy Hamdan bin Mohammed bin Rashid Al Maktoum International Photography Award...
7
Profoto wchodzi na rynek wideo - nowe profesjonalne LED-y na horyzoncie
Profoto wchodzi na rynek wideo - nowe profesjonalne LED-y na horyzoncie
Lepiej późno niż wcale. Profoto zamierza rozszerzyć swoją ofertę o lampy światła ciągłego do pracy wideo. Premiera już w czerwcu.
6
Rusza głosowanie na zdjęcie XX-lecia konkursu Grand Press Photo
Rusza głosowanie na zdjęcie XX-lecia konkursu Grand Press Photo
Trwa XX edycja Ogólnopolskiego Konkursu Fotografii Reporterskiej – Grand Press Photo. Z okazji jubileuszu internauci mogą wskazać Zdjęcie XX-lecia. Głosować można do 10 maja br.
6