"Nikon Imaging Systems Inc." - spółka Nikona i Fujitsu

Autor: Michal Grzegorczyk

1 Lipiec 2009
Artykuł na: minutę
Firma Nikon poinformowała o zawiązaniu nowej spółki "Nikon Imaging Systems Inc.". Jej partnerem będzie Fujitsu Broad Solution & Consulting. Jedynym zadaniem nowej jednostki będzie opracowywanie oprogramowania wewnętrznego (firmware) do aparatów Nikona.

"Nikon Imaging Systems Inc." to nowa spółka zawiązana przez firmy Nikon Corporation i Fujitsu Broad Solution & Consulting Inc. 70% środków potrzebnych na uruchomienie działalności będzie pochodziło od Nikona, pozostała część od Fujitsu. Jedynym celem jej działalności będzie praca nad oprogramowaniem wewnętrznym (firmware) do aparatów Nikona - dzięki temu prace mają się odbywać szybciej, a oprogramowanie ma działać jeszcze lepiej. Nikon liczy też na wkład "know-how" technologii oprogramowania ze strony Fujitsu. Nowa spółka zatrudni około 100 osób. Jej biuro będzie zlokalizowane w Tokio

Skopiuj link
Słowa kluczowe:
Komentarze
Więcej w kategorii: Branża
Nowe AI może zrewolucjonizować zoomy w smartfonach (i nie tylko) - powiększenie 256x bez utraty szczegółów?
Nowe AI może zrewolucjonizować zoomy w smartfonach (i nie tylko) - powiększenie 256x bez utraty...
Producenci smartfonów coraz chętniej sięgają po AI w celu poprawy szczegółowości zdjęć z teleobiektywów. System Chain of Zoom, opracowany przez naukowców z Korei Południowej, może...
8
Ta technologia ma zrewolucjonizować aparaty w smartfonach i dronach. Glass pozyskało 20 mln dolarów na dalszy rozwój
Ta technologia ma zrewolucjonizować aparaty w smartfonach i dronach. Glass pozyskało 20 mln...
Czy możliwe, by zdjęcia ze smartfonów miały jakość jak z profesjonalnego aparatu? Tego chce dokonać Glass Imaging, które właśnie pozyskało kolejne 20 mln na wdrożenie technologii AI...
5
Google pozamiatało - nowe modele AI rzucają strach na branżę wideo
Google pozamiatało - nowe modele AI rzucają strach na branżę wideo
Google zaprezentowało nowe wersje generatorów grafiki i wideo Imagen 4 i Veo 3 oraz platformę Flow, które pokazują, że przyszłość treści rozrywkowych może prawie w całości obyć się bez...
38