Barwna loteria Nikona

Autor: Michal Grzegorczyk

14 Kwiecień 2009
Artykuł na: minutę
Nikon chcąc przyciągnąć do swoich produktów kolejnych użytkowników rozpoczął nową akcję promocyjną. Tym razem chodzi o loterię. Aby wziąć w niej udział, należy kupić jeden z Coolpiksów i wysłać SMS-a ze sgłoszeniem. Na nagrody przewidziano 100 laptopów Dell, a nagrodą główną został samochód Suzuki SX4.

Aby wziąć udział w loterii Nikona, należy kupić na terenie Polski jeden z Coolpiksów: L19, L20, S220, S230, S560, S60, S620, S630, L100, P90 lub P6000 a następnie wysłać na numer 7193 SMS-a o treści "NIKON+numer seryjny zakupionego aparatu" (w formie: NIKON123456789). Od 14 kwietnia do 22 lipca, każdego dnia będzie można wylosować laptop firmy Dell. Na koniec, 23 lipca, odbędzie się losowanie nagrody głównej - samochodu Suzuki SX4. Regulamin loterii można znaleźć na specjalnie stworzonej stronie {LNK|http://www.barwynikona.pl/;www.barwynikona.pl

Skopiuj link
Słowa kluczowe:
Komentarze
Więcej w kategorii: Branża
Nowe AI może zrewolucjonizować zoomy w smartfonach (i nie tylko) - powiększenie 256x bez utraty szczegółów?
Nowe AI może zrewolucjonizować zoomy w smartfonach (i nie tylko) - powiększenie 256x bez utraty...
Producenci smartfonów coraz chętniej sięgają po AI w celu poprawy szczegółowości zdjęć z teleobiektywów. System Chain of Zoom, opracowany przez naukowców z Korei Południowej, może...
8
Ta technologia ma zrewolucjonizować aparaty w smartfonach i dronach. Glass pozyskało 20 mln dolarów na dalszy rozwój
Ta technologia ma zrewolucjonizować aparaty w smartfonach i dronach. Glass pozyskało 20 mln...
Czy możliwe, by zdjęcia ze smartfonów miały jakość jak z profesjonalnego aparatu? Tego chce dokonać Glass Imaging, które właśnie pozyskało kolejne 20 mln na wdrożenie technologii AI...
5
Google pozamiatało - nowe modele AI rzucają strach na branżę wideo
Google pozamiatało - nowe modele AI rzucają strach na branżę wideo
Google zaprezentowało nowe wersje generatorów grafiki i wideo Imagen 4 i Veo 3 oraz platformę Flow, które pokazują, że przyszłość treści rozrywkowych może prawie w całości obyć się bez...
38