Barwna loteria Nikona

Nikon chcąc przyciągnąć do swoich produktów kolejnych użytkowników rozpoczął nową akcję promocyjną. Tym razem chodzi o loterię. Aby wziąć w niej udział, należy kupić jeden z Coolpiksów i wysłać SMS-a ze sgłoszeniem. Na nagrody przewidziano 100 laptopów Dell, a nagrodą główną został samochód Suzuki SX4.

Aby wziąć udział w loterii Nikona, należy kupić na terenie Polski jeden z Coolpiksów: L19, L20, S220, S230, S560, S60, S620, S630, L100, P90 lub P6000 a następnie wysłać na numer 7193 SMS-a o treści "NIKON+numer seryjny zakupionego aparatu" (w formie: NIKON123456789). Od 14 kwietnia do 22 lipca, każdego dnia będzie można wylosować laptop firmy Dell. Na koniec, 23 lipca, odbędzie się losowanie nagrody głównej - samochodu Suzuki SX4. Regulamin loterii można znaleźć na specjalnie stworzonej stronie {LNK|http://www.barwynikona.pl/;www.barwynikona.pl]
słowa kluczowe:
 
Komentarze
Polecane artykuły
Sony 24 mm f/1.4 GM - zdjęcia przykładowe
20 Wrz 2018
Ciekawi jak w praktyce spisuje się Sony 24 mm f/1.4 GM? Podczas światowej premiery spędziliśmy kilka chwil z najnowszym szerokokątnym reprezentantem serii G Master. Zobaczcie zdjęcia przykładowe, które wykonaliśmy we włoskiej Katanii.
1
Panasonic Lumix G X Vario 35-100 mm f/2.8 II POWER O.I.S. - zdjęcia przykładowe
19 Wrz 2018
Na warsztat wzięliśmy model Panasonic Lumix G X Vario 35-100 mm f/2.8 II POWER O.I.S. Czy zoom o ekwiwalencie 70-200 mm i stałym świetle f/2.8 to konstrukcja godna wymagającego fotografa? Przekonajcie się sami oglądając zdjęcia przykładowe!
0
Kentmere VC Select - test światłoczułego papieru fotograficznego
13 Wrz 2018
Kentmere VC Select to mniej znany na naszym rynku papier fotograficzny. Jednak czy ma szansę przekonać do siebie wymagających fotografów i dostarczy odbitki o wysokiej jakości? Sprawdźmy to!
1
Canon EOS M50 - test aparatu
11 Wrz 2018
Kompaktowy EOS M50 to tylko z pozoru korpus kierowany do początkujących. Bogata funkcjonalność, obecność złącza mikrofonowego i przystępna cena czynią go obecnie jedną z najciekawszych pozycji na rynku dla świadomych amatorów i vlogerów. Sprawdzamy, jak radzi sobie w praktyce.
0