Fujifilm prezentuje nowe logo

Autor: Michał Sułkiewicz

12 Lipiec 2006
Artykuł na: minutę
Koncern Fujifilm przedstawił dzisiaj nowy logotyp. Nowa grafika została zaprezentowana przy okazji zmian organizacyjnych w koncernie. Nowa firma FUJIFILM Holdings Corporation będzie sprawowała strategiczny nadzór nad firmami FUJIFILM Corporation i Fuji Xerox Co. Ltd.

Nowe logo będzie od 1 października 2006 symbolem FUJIFILM Corporation i zastąpi dotychczasowy znak firmowy, który był używany przez 26 lat - od 1980 roku.

nowy logotyp będzie obowiązywał od 1 października 2006

Jak czytamy na stronach koncernu, nowe logo z ostrym, czerwonym elementem graficznym po środku ma przedstawiać zaangażowanie Fujifilm w zaawansowane technologie. Od października będzie ono używane na wszystkich produktach, materiałach reklamowych i firmowych. Jednocześnie, mimo zmiany znaku firmowego, zielony nadal pozostanie kolorem korporacyjnym.

kolejne loga w historii Fujifilm
Skopiuj link
Komentarze
Więcej w kategorii: Branża
Nowe AI może zrewolucjonizować zoomy w smartfonach (i nie tylko) - powiększenie 256x bez utraty szczegółów?
Nowe AI może zrewolucjonizować zoomy w smartfonach (i nie tylko) - powiększenie 256x bez utraty...
Producenci smartfonów coraz chętniej sięgają po AI w celu poprawy szczegółowości zdjęć z teleobiektywów. System Chain of Zoom, opracowany przez naukowców z Korei Południowej, może...
8
Ta technologia ma zrewolucjonizować aparaty w smartfonach i dronach. Glass pozyskało 20 mln dolarów na dalszy rozwój
Ta technologia ma zrewolucjonizować aparaty w smartfonach i dronach. Glass pozyskało 20 mln...
Czy możliwe, by zdjęcia ze smartfonów miały jakość jak z profesjonalnego aparatu? Tego chce dokonać Glass Imaging, które właśnie pozyskało kolejne 20 mln na wdrożenie technologii AI...
5
Google pozamiatało - nowe modele AI rzucają strach na branżę wideo
Google pozamiatało - nowe modele AI rzucają strach na branżę wideo
Google zaprezentowało nowe wersje generatorów grafiki i wideo Imagen 4 i Veo 3 oraz platformę Flow, które pokazują, że przyszłość treści rozrywkowych może prawie w całości obyć się bez...
38
Powiązane artykuły