Fujifilm prezentuje nowe logo

Koncern Fujifilm przedstawił dzisiaj nowy logotyp. Nowa grafika została zaprezentowana przy okazji zmian organizacyjnych w koncernie. Nowa firma FUJIFILM Holdings Corporation będzie sprawowała strategiczny nadzór nad firmami FUJIFILM Corporation i Fuji Xerox Co. Ltd.
Nowe logo będzie od 1 października 2006 symbolem FUJIFILM Corporation i zastąpi dotychczasowy znak firmowy, który był używany przez 26 lat - od 1980 roku.

nowy logotyp będzie obowiązywał od 1 października 2006

Jak czytamy na stronach koncernu, nowe logo z ostrym, czerwonym elementem graficznym po środku ma przedstawiać zaangażowanie Fujifilm w zaawansowane technologie. Od października będzie ono używane na wszystkich produktach, materiałach reklamowych i firmowych. Jednocześnie, mimo zmiany znaku firmowego, zielony nadal pozostanie kolorem korporacyjnym.

kolejne loga w historii Fujifilm
Komentarze
Polecane artykuły
Sony A9 i FE 400 mm f/2.8 GM OSS - jak radzą sobie w wymagającej fotografii sportowej?
21 Sty 2019
Topowy korpus systemu E pretenduje do miana najlepszego reporterskiego aparatu na rynku. Wraz z niezbędnym w fotografii sportowej obiektywem 400 mm f/2.8 tworzy obecnie najlżejszy tego typu pełnoklatkowy zestaw na rynku. Zobaczcie, jak poradził sobie w wymagających warunkach.
2
SanDisk Extreme Portable SSD - test dysku SSD
18 Sty 2019
Wytrzymały, pojemny i szybki a do tego naprawdę mały. Najnowszy dysk przenośny SSD SanDisk to jedno z najciekawszych rozwiązań tego typu na rynku. Sprawdziliśmy, jak spisuje się w praktyce!
0
Tokina FíRIN 20 mm f/2 FE AF - zdjęcia przykładowe
8 Sty 2019
Zaawansowana optyka z wyrazistym i kontrastowym obrazem oraz ultraszybki autofokus współpracujący z systemem Sony Fast Hybrid AF - to główne cechy Tokiny FíRIN 20 mm f/2 FE AF. Zobaczcie, jak stałka poradziła sobie w praktyce.
0
Tamron SP 15-30 mm f/2.8 Di VC USD G2 - test obiektywu
31 Gru 2018
Dziś sprawdzamy czy druga odsłona Tamrona SP 15-30 mm f/2.8 Di VC USD G2 to krok w dobrą stronę i faktyczny konkurent systemowych odpowiedników. Producent zapewnia, ze zmiany są zauważalne, a my przyglądamy się im bliżej.
1