Wygląda na to, że Nikon, sprawnie ujeżdżający PR-ową falę od czasu premiery modelu Z9 nie zamierza spuszczać z tonu i przygotowuje kolejny etap ofensywy, której celem jest odzyskanie pozycji 2. największego producenta sprzętu fotograficznego. Jak dowiadujemy się z notki prasowej, już 19 listopada w warszawskich Złotych Tarasach odbędzie się otwarcie Nikon Plaza - pierwszego w Polsce flagowego salonu marki Nikon.
Czym nowy salon będzie różnić się od zwykłego sklepu?
Na chwilę obecną dysponujemy jedynie zdawkową informacją prasową (której treść możecie przeczytać poniżej), niemniej jednak wygląda to, że producent chce uczynić z niego miejsce zrzeszające społeczność twórców korzystających ze sprzętu Nikon. Poza poradami ekspertów i pełną gamą sprzętu producenta w Nikon Plaza oferować ma również m.in. przestrzenie do testowania czy spotkania i szkolenia tematyczne.
Informacja prasowa:
W sklepie Nikon Plaza, oprócz pełnej gamy sprzętu fotograficznego, video i akcesoriów, klienci znajdą strefy testowe, a także możliwość udziału w spotkaniach i szkoleniach z ekspertami firmy Nikon i Akademii Nikona.
Otwarcie flagowego salonu w centrum Warszawy to ważny krok w strategii marki, podkreślający jej zaangażowanie w rozwój fotografii i filmowania oraz wspieranie społeczności twórców w Polsce i całej Europie.
Więcej szczegółów na temat konceptu i oferty sklepu zaprezentowane zostanie w dniu oficjalnego otwarcia, już 19 listopada 2025 roku.