Fujifil X-T1 - historia projektu

Autor: Michal Grzegorczyk

9 Maj 2014
Artykuł na: minutę
Serwis theverge.com opublikował ciekawy materiał na temat projektowania aparatu Fujifilm X-T1. Tekst dotyczy konkretnego modelu, ale pozwala zorientować się jaki jest tok rozumowania inżynierów i designerów, na co zwracają szczególną uwagę, a także jakie mają ograniczenia i z jakimi kompromisami muszą się godzić.

Serwis theverge.com opublikował bardzo interesujący artykuł na temat projektowania aparatu Fujifilm X-T1. W materiale wypowiadają się inżynierowie i designerzy z japońskiej centrali: Nanae Sakuma i Masazumi Imai. Opowiadają o tym jaki jest tok rozumowania, na co zwracają szczegolną uwagę, a także jakie mają ograniczenia i z jakimi kompromisami muszą się godzić. Artykuł dotyczy konkretnego - na marginesie, bardzo udanego - bezlusterkowca, ale pozwala zorientować się jak taki proces może wyglądać w przypadku innych aparatów. Polecamy lekturę (w języku angielskim)

Skopiuj link
Słowa kluczowe:
Komentarze
Więcej w kategorii: Branża
Nowe AI może zrewolucjonizować zoomy w smartfonach (i nie tylko) - powiększenie 256x bez utraty szczegółów?
Nowe AI może zrewolucjonizować zoomy w smartfonach (i nie tylko) - powiększenie 256x bez utraty...
Producenci smartfonów coraz chętniej sięgają po AI w celu poprawy szczegółowości zdjęć z teleobiektywów. System Chain of Zoom, opracowany przez naukowców z Korei Południowej, może...
8
Ta technologia ma zrewolucjonizować aparaty w smartfonach i dronach. Glass pozyskało 20 mln dolarów na dalszy rozwój
Ta technologia ma zrewolucjonizować aparaty w smartfonach i dronach. Glass pozyskało 20 mln...
Czy możliwe, by zdjęcia ze smartfonów miały jakość jak z profesjonalnego aparatu? Tego chce dokonać Glass Imaging, które właśnie pozyskało kolejne 20 mln na wdrożenie technologii AI...
5
Google pozamiatało - nowe modele AI rzucają strach na branżę wideo
Google pozamiatało - nowe modele AI rzucają strach na branżę wideo
Google zaprezentowało nowe wersje generatorów grafiki i wideo Imagen 4 i Veo 3 oraz platformę Flow, które pokazują, że przyszłość treści rozrywkowych może prawie w całości obyć się bez...
38
Powiązane artykuły