Akcja promocyjna Nikona nad polskim morzem

Autor: Michał Dąbrowski

13 Lipiec 2012
Artykuł na: 2-3 minuty
Nikon Polska zaprasza na akcję Jestem na wakacjach, w ramach której będzie można m.in. przetestować aparaty z serii Coolpix i Nikon 1.

Akcja Jestem na wakacjach zaczęła się 11 lipca na plaży Gdańsk Jelitkowo. W miasteczku Nikona można przetestować aparaty kompaktowe Coolpix i Nikon 1 (J1 i V1). Zdjęcia wykonane nimi można wydrukować na miejscu. Organizator przygotował też inne atrakcje - boiska do siatkówki, tor do skimboardingu i spikeball. Dzieci otrzymają bezpłatne opaski na rękę w ramach akcji Jestem bezpieczny.

Harmonogram:

  1. Gdańsk Jelitkowo 11 - 14 lipca
  2. Hel 16 - 19 lipca
  3. Łeba 21 - 24 lipca
  4. Kołobrzeg 26 - 29 lipca
  5. Ustka 31 lipca - 3 sierpnia
  6. Darłowo 5 - 8 sierpnia
  7. Świnoujście 10 - 12 sierpnia

Informacja prasowa:

Nikon Polska rozpoczyna akcję promocyjną JESTEM NA WAKACJACH.

Fotograficzne miasteczko Nikona, w którym można testować sprzęt fotograficzny, gości na bałtyckich plażach do 12 sierpnia br. Działaniom promocyjnym towarzyszy akcja skierowana do najmłodszych plażowiczów pod hasłem JESTEM BEZPIECZNY. Projekt JESTEM NA WAKACJACH organizowany jest już po raz trzeci.

W ramach akcji JESTEM NA WAKCJACH przygotowano atrakcje dla całych rodzin. Wszyscy odwiedzający miasteczko Nikona mogą testować aparaty kompaktowe COOLPIX - m.in. odporny na wodę i wstrząsy COOLPIX AW100 - oraz Nikon 1 (modele J1 i V1), a zrobione nimi zdjęcia wydrukować na miejscu. W fotograficznym miasteczku Nikona przygotowane zostały także atrakcje sportowe, takie jak: siatkówka, tor do skimboardingu oraz spikeball.

W ramach akcji JESTEM BEZPIECZNY rozdawane są opaski na rękę dla dzieci, z miejscem na numer telefonu kontaktowego do opiekuna w przypadku zaginięcia dziecka. Z myślą o najmłodszych przygotowano także plac zabaw z huśtawkami i zjeżdżalniami.

Akcja "JESTEM NA WAKACJACH" nawiązuje do kampanii reklamowej aparatów marki Nikon prowadzonej pod hasłem "JESTEM NIKON". Za realizację działań na bałtyckich plażach odpowiada agencja Maann 66 Promocja i Reklama. Partnerem akcji jest firma EPSON.

Skopiuj link
Słowa kluczowe:
Komentarze
Więcej w kategorii: Branża
Nawet 1800 zł taniej - ruszył Cashback na aparaty i obiektywy OM System
Nawet 1800 zł taniej - ruszył Cashback na aparaty i obiektywy OM System
Ta oferta powinna zainteresować wszystkich, którzy lubią fotografować na lekko. I w dobrym stylu! Promocja Cashback obejmuje 2 korpusy i 6 kompaktowych obiektywów. Oto jak z niej skorzystać.
5
World Press Photo nie chce na gali rosyjskiego fotografa. Podtrzymuje jednak decyzję o nagrodzie
World Press Photo nie chce na gali rosyjskiego fotografa. Podtrzymuje jednak decyzję o nagrodzie
Ciąg dalszy zamieszania wokół wyróżnienia Mikhaila Tereschenko w tegorocznym World Press Photo. Organizacja podtrzymuje nagrodę, ale cofa zaproszenie dla fotografa na galę...
18
Fujifilm podnosi ceny materiałów analogowych. Ceny filmów wzrosną nawet o 50%
Fujifilm podnosi ceny materiałów analogowych. Ceny filmów wzrosną nawet o 50%
Fujifilm kolejny raz podnosi ceny filmów analogowych. Tym razem podwyżki wynoszą od 21 do nawet 52%. Póki co zmiany dotyczą rynku japońskiego, ale z dużym prawdopodobieństwem w...
6
Powiązane artykuły