Konkurs fotograficzny Big Star "Your life. Your jeans"

Firma Big Star ogłosiła konkurs fotograficzny na interpretację hasła "Your life. Your jeans". Pomimo tego, że konkurs skierowany jest do amatorów fotografii, z nagród cieszył by się nie jeden profesjonalista, bowiem na laureatów konkursu czekają Nikony: D300 oraz D80.
Jakaś sytuacja sprawiła, że złapałeś wiatr w żagle? Ktoś wywrócił Twoje życie do góry nogami? Coś spowodowało, że poczułeś się wyjątkowo? Może to były Twoje ulubione dżinsy? Może utrwaliłeś te szczególne momenty na zdjęciu? Jeśli tak - podziel się z nami swoją foto-historią i weź udział w konkursie organizowanym przez Big Star! - zachęcają organizatorzy konkursu.

Na uczestników czekają super nagrody: autor najlepszej pracy otrzyma Nikona D300 wraz z obiektywem. Natomiast trzy osoby, które zajmą II miejsce zostaną nagrodzone aparatami Nikona D80 z obiektywami. To nie koniec oczywiście, aż dziesięciu laureatów III miejsca otrzymają kompaktowy cyfrowy aparat fotograficzny Nikon S700. Przy takich nagrodach, nie tylko wielbiciele jeansów będą zainteresowani konkursem...



REGULAMIN KONKURSU

1. Celem Konkursu jest prezentacja prac fotografów amatorów w temacie "Your life. Your jeans". Interpretacja hasła jest dowolna.
2. W Konkursie może brać udział każdy, który zajmuje się fotografią amatorsko.
3. Uczestnicy mogą nadsyłać od 1 do 4 fotografii.
4. Fotografie należy wysyłać za pośrednictwem serwisu internetowego.
5. Autor pracy musi podać: imię i nazwisko, adres e-mail oraz numer telefonu komórkowego.
6. W Konkursie mogą brać udział jedynie te prace, które nie zostały nigdzie publikowane, ani nie brały udziału w żadnym konkursie.
7. Konkurs trwa w okresie 1 kwietnia 2008 roku do 31 maja 2008 roku.
8. Termin nadsyłania prac mija 31 maja 2008 roku.
9. Ocena prac przez Jury w finale nastąpi do 20 czerwca 2008 roku. Decyzja Jury jest ostateczna i nie podlega weryfikacji. Jury zastrzega sobie prawo nie wyłaniania zwycięzców, jak i przyznawania miejsc ex aequo.
10. Zwycięzcy Konkursu zostaną powiadomieni przez organizatora za pośrednictwem poczty elektronicznej do dnia 27 czerwca 2008 roku.
11. Wyniki zostaną ogłoszone na stronie konkursu: www.konkurs.bigstar.pl.
12. Uroczyste rozdanie nagród, wraz z wystawą najlepszych i wyróżnionych prac nastąpi w dniu 6 lipca 2008 roku w Warszawie.

Nagrody i wyróżnienia

Organizator przewiduje następujące nagrody:
  • za zajęcie I miejsca - aparat cyfrowy fotograficzny D300 wraz z obiektywem
  • za II miejsce (3 takie nagrody) - D 80 wraz z obiektywami
  • za zajęcie III miejsca - kompaktowy cyfrowy aparat fotograficzny (10 takich nagród)
  • za otrzymanie wyróżnienia - kupony na spodnie dżinsowe do zrealizowania w sieci sklepów Big Star na terenie całego kraju. Nagrody za wyróżnienie zostaną wydane po zakończeniu każdego tygodnia trwania konkursu począwszy od 4 kwietnia.
Pełny regulamin konkursu dostępny jest na stronie: www.konkurs.bigstar.pl
Zgłoszenia udziału dokonasz tutaj.

słowa kluczowe:
Komentarze
Polecane artykuły
Ta modelka nie istnieje. Czy rendery wykończą rynek fotografii reklamowej?
22 Sty 2019
Weźcie do ręki katalog Ikea i spójrzcie na zdjęcia. Bardzo ładne, prawda? Tyle, że w większości to wizualizacje 3D. Czy grafika komputerowa już wkrótce odmieni także rynek fotografii modowej i reklamowej?
1
Newell Air 1000 i Lux 1600 - niedrogie kompaktowe oświetlacze LED dla filmowców
22 Sty 2019
Ofertę firmy Newell wzbogaciły dwa modele kompaktowych lamp LED, które mogą spodobać się osobom filmującym wywiady i vlogi aparatami.
0
Benro RedDog R1 - poręczny stabilizator już na polskim rynku. Znamy cenę
22 Sty 2019
3-osiowa stabilizacja, ruchomy uchwyt umożliwiający pracę w dwóch trybach, trzy możliwości śledzenia obiektu w ruchu oraz funkcjonalna aplikacja mobilna - to najważniejsze cechy RedDog R1 premierowego gimbala w ofercie Benro.
0
Saramonic LavMicro UC i SmartRig UC - profesjonalny dźwięk dla osób filmujących smartfonami
22 Sty 2019
Dziś smartfony oferują już jakość filmów w zupełności wystarczającą na potrzeby publikacji internetowych. Jednak w produkcjach wideo równie ważną rolę gra dźwięk. Nowe produkty Saramonic to ukłon w stronę dziennikarzy, vlogerów czy operatorów pracujących z urządzeniami mobilnymi.
0