Trzecia edycja dni otwartych w ProfiLabie

W dniach 12 i 13 marca godzinach od 10.00 do 19.00 odbędą się w salonie laboratorium ProfiLab przy Placu Mirowskim 14 w Warszawie trzecie dni otwarte fotografii cyfrowej.
W dniach 12 i 13 marca godzinach od 10.00 do 19.00 odbędą się w salonie laboratorium ProfiLab przy Placu Mirowskim 14 w Warszawie trzecie dni otwarte fotografii cyfrowej. Jak tak dalej pójdzie, to dni otwarte na stałe wejdą do kalendarza warszawskich imprez fotograficznych.

Jutro (12 marca) będzie można obejrzeć i wypróbować cyfrówki firmy Olympus. Zaprezentowane zostaną m.in. modele: Camedia E-20P, Camedia C-5050, Camedia 730 i przede wszystkim nowy [mju:] Digital 300]. Goście będą mogli nie tylko obejrzeć wydruki fotografii wykonanych wymienionymi wyżej aparatami, ale też samemu zrobić zdjęcie w zainscenizowanym studiu fotograficznym, a następnie wydrukować je w technologii LaserFoto na papierze Kodak Digital III. Obecni na miejscu eksperci chętnie udzielą wszelkiego rodzaju porad związanych z fotografią cyfrową. Oczywiście wszystko za darmo.

Drugiego dnia (13 marca) odbędzie się prezentacja aparatów cyfrowych firmy Fuji, w tym flagowej lustrzanki cyfrowej {LNK|https://www.fotopolis.pl/n.php?n=758
.

Kolejna edycja dni otwartych już za miesiąc. Przedstawiciele ProfiLabu zapewniają, że podczas kwietniowej imprezy będzie można obejrzeć przełomową lustrzankę cyfrową Kodak DCS 14n Pro. Organizator obiecuje też wiele ciekawych niespodzianek.
0
Oto najlepsze zdjęcia nocnego nieba. Poznaliśmy finalistów konkursu Insight Astronomy Photographer of the Year 2019
18 Cze 2019
Insight Investment Astronomy Photographer of the Year już po raz jedenasty przyznaje nagrody za najlepsze zdjęcia nocnego nieba. Zobaczcie prace tegorocznych finalistów.
0
Nieznane światy na zdjęciach laureatów National Geographic Travel Photographer of the Year 2019
17 Cze 2019
Zobacz uroki najdalszych zakątków naszej planety na zdjęciach laureatów tegorocznego National Geographic Travel Photographer of the Year.
0
Ponad 20 tys. historycznych zdjęć Bliskiego Wschodu dostępnych do pobrania za darmo
4 Cze 2019
Dziś Bliski Wschód przede wszystkim kojarzy się z wojną. Zobaczcie, jak wyglądał w czasach swojej świetności. Arab Image Foundation udostępnia kilkadziesiąt tysięcy archiwalnych zdjęć z krajów arabskich, obejmujących okres od połowy XIX wieku, aż po czasy współczesne.
1