Warsztaty fotografii krajobrazowej w Smolnikach

Tylko do 22 września 2008 roku trwają zapisy na warsztaty fotografii krajobrazowej w Smolnikach prowadzone przez Marka Waśkiela. Dzięki zajęciom będzie można zdobyć praktyczne umiejętności oraz o poszerzyć swoja wiedzę teoretyczną o fotografii krajobrazowej.
Na miejsce warsztatów wybarno Smolniki w Suwalskim Parku Krajobrazowy - jedno z najpiękniejszych miejsc w Polsce. W pierwszy weekend jesieni pagórki, doliny i jeziora tej nieomal magicznej dla fotografów krainy powinna spowijać mgła, a liście drzew mienić się wieloma barwami jesieni. W czasie 3 dni uczestnicy warsztatów będą wędrować najciekawszymi szlakami Suwalszczyzny ucząc się jak wypatrywać i rejestrować miejsca, które ich urzekły. Dzięki wykładom i filmom będzie można poznać zasady pracy fotografa pejzażysty. Będzie można poznać sylwetki i sposób pracy najlepszych fotografów krajobrazowych oraz ich zdjęcia. Największą jednak zaletą będzie możliwość nieustannego fotografowania w niezwykłych miejscach i natychmiastowa ocena swoich dokonań przez Marka Waśkiel - opiekuna warsztatów. Każdy dzień zakończy się pokazami prac uczestników i ich omówieniem.

Marek Waśkiel - fotografik, dziennikarz, podróżnik pracujący m.in. dla magazynów National Geographic, Podróże, Maxim, Focus, Dom i Świat, Twój Urlop, tygodników i dzienników: Rzeczpospolita, DZIENNIK. Autor albumów fotograficznych i przewodników turystycznych. Miłośnik dawnych Kresów Rzeczypospolitej. W latach 2006/07 fotoedytor miesięcznika "Podróże". Obecnie zastępca red. naczelnego miesięcznika "Poznaj Świat".

fot. Marek Waśkiel

Ramowy program warsztatów

26 września, piątek
Przyjazd uczestników do godz. 12.00
13.00 - Spotkanie informacyjne, obiad
14.00 - 18.00 Fotograficzny spacer trasą wokół Smolnik
19.00 - Kolacja
20.00 22.00 - Wykład fotografia krajobrazowa. Sylwetki mistrzów krajobrazu i ich zdjęcia.. Przypomnienie zasad kompozycji fotograficznej. Pokazy zdjęć i omówienie prac uczestników warsztatów.

27 września, sobota
5.00 - Wyjście na wschód słońca
9.00 - Śniadanie
10.00 - 18.00 Wędrówka do Góry Zamkowej i powrót
20.00 - Obiadokolacja
21.00 - 23.00 - Wykład fotografia krajobrazowa, Mistrzowie pejzażu - sposoby pracy, najciekawsze zdjęcia. Pokazy zdjęć i omówienie prac uczestników warsztatów.

28 września, niedziela
7.00 - Śniadanie
8.00 - 16.00 - Wyjazd do Parku Krajobrazowego (jez. Hańcza, Wiżajny, głazowiska, Molena staroobrzędowców w Wodziłkach)
17.00 - Obiad
18.00 - Zakończenie warsztatów. Omówienie zdjęć uczestników.

UWAGA. Program może ulec zmianie, ponieważ jest na bieżąco dostosowywany do poziomu zaawansowania i potrzeb uczestników warsztatów.

Cena warsztatów: 650 zł od osoby. Cena zawiera koszty: wykłady: piątek, sobota, niedziela, opieka instruktora i przewodnika, noclegów w pensjonacie w Smolniku w pokojach dwu i trzyosobowych z łazienkami i wyśmienitą domową kuchnią (piątek/sobota/niedziela). Wyżywienia: śniadania: sobota, niedziela, obiady i kolacja: piątek, sobota, niedziela. Przejazdu: bus - niedziela na Szlaki Suwalskiego Parku Krajobrazowego.

UWAGA. Program może ulec zmianie, ponieważ jest na bieżąco dostosowywany do poziomu zaawansowania i potrzeb uczestników warsztatów.

Warsztaty Fotografii Krajobrazowej "Wśród suwalskich mgieł"
Smolniki / Suwalski Park Krajobrazowy
26/27/28 września 2008 roku

Liczba wolnych miejsc na warsztatach: 5 (łącznie uczestników: 15 osób)
Termin zgłoszeń upływa 22 września 2008 roku.

1
1
0
0