Druga edycja dni otwartych w ProfiLabie

W dniach 21 i 22 stycznia godzinach od 10.00 do 20.00 odbędą się w salonie laboratorium ProfiLab przy Placu Mirowskim 14 w Warszawie drugie dni otwarte fotografii cyfrowej.
W dniach 21 i 22 stycznia w godzinach od 10.00 do 20.00 odbędą się w salonie laboratorium ProfiLab przy Placu Mirowskim 14 w Warszawie drugie dni otwarte fotografii cyfrowej. Zapewnienia przedstawicieli ProfiLabu, że impreza ma być cykliczna się sprawdziły i dni otwarte już niedługo mogą na stałe wejść do kalendarza warszawskich imprez fotograficznych.

Jutro (21 stycznia) można będzie obejrzeć i wypróbować cyfrówki firmy Olympus. Zaprezentowane zostaną modele: Camedia E-20P, Camedia C-5050, Camedia 300Z. Goście będą mogli nie tylko obejrzeć wydruki fotografii wykonanych wymienionymi wyżej aparatami, ale też samemu zrobić zdjęcie w zainscenizowanym studiu fotograficznym, a następnie wydrukować je dzięki kolejnej cyfrowej nowości, która już wkrótce będzie dostępna w laboratoriach ProfiLab, czyli "kioskowi cyfrowemu". Obecni na miejscu eksperci chętnie udzielą wszelkiego rodzaju porad związanych z fotografią cyfrową. Oczywiście wszystko za darmo.

Drugiego dnia (22 stycznia) odbędzie się prezentacja aparatów cyfrowych Kodaka, w tym wyjątkowo dobrze uszczelnionego, odpornego na piasek i działanie wilgoci "pancernego" aparatu DC 5000. poza tym można będzie się pobawić cyfrówkami z rodziny Easy Share w tym czteromegapikselowym LS443 ze Schneiderowską optyką i modelem DX4330.

Na czas trwania dni otwartych ProfiLab przygotował liczne i niezwykle atrakcyjne promocje niektórych prezentowanych aparatów cyfrowych.

Kolejna edycja dni otwartych już za miesiąc.

Komentarze
Polecane artykuły
Inspiracja na dziś: Drew Doggett - „In the Realm of Legends"
19 Paź 2018
Mimo, że otaczają je laguny lodowcowe i nieziemskie kolory, te zwierzęta zdają się nie zwracać uwagi na przytłaczające je piękno. Są nieodrębną częścią rozległego islandzkiego krajobrazu, dla przyjezdnych kojarząc się raczej z surrealnymi wytworami ich wyobraźni. Drew Doggett, amerykański fotograf i filmowiec, uchwycił te piękne konie w serii “In the Realm of Legends”.
0
0
0
0