Druga edycja dni otwartych w ProfiLabie

W dniach 21 i 22 stycznia godzinach od 10.00 do 20.00 odbędą się w salonie laboratorium ProfiLab przy Placu Mirowskim 14 w Warszawie drugie dni otwarte fotografii cyfrowej.
W dniach 21 i 22 stycznia w godzinach od 10.00 do 20.00 odbędą się w salonie laboratorium ProfiLab przy Placu Mirowskim 14 w Warszawie drugie dni otwarte fotografii cyfrowej. Zapewnienia przedstawicieli ProfiLabu, że impreza ma być cykliczna się sprawdziły i dni otwarte już niedługo mogą na stałe wejść do kalendarza warszawskich imprez fotograficznych.



Jutro (21 stycznia) można będzie obejrzeć i wypróbować cyfrówki firmy Olympus. Zaprezentowane zostaną modele: Camedia E-20P, Camedia C-5050, Camedia 300Z. Goście będą mogli nie tylko obejrzeć wydruki fotografii wykonanych wymienionymi wyżej aparatami, ale też samemu zrobić zdjęcie w zainscenizowanym studiu fotograficznym, a następnie wydrukować je dzięki kolejnej cyfrowej nowości, która już wkrótce będzie dostępna w laboratoriach ProfiLab, czyli "kioskowi cyfrowemu". Obecni na miejscu eksperci chętnie udzielą wszelkiego rodzaju porad związanych z fotografią cyfrową. Oczywiście wszystko za darmo.

Drugiego dnia (22 stycznia) odbędzie się prezentacja aparatów cyfrowych Kodaka, w tym wyjątkowo dobrze uszczelnionego, odpornego na piasek i działanie wilgoci "pancernego" aparatu DC 5000. poza tym można będzie się pobawić cyfrówkami z rodziny Easy Share w tym czteromegapikselowym LS443 ze Schneiderowską optyką i modelem DX4330.

Na czas trwania dni otwartych ProfiLab przygotował liczne i niezwykle atrakcyjne promocje niektórych prezentowanych aparatów cyfrowych.

Kolejna edycja dni otwartych już za miesiąc.
 
Komentarze
Polecane artykuły
Jeśli podróż, to tylko z aparatem. Zobaczcie najlepsze zdjęcia z konkursu Travel Photographer of the Year 2018
13 Gru 2018
Poznaliśmy zwycięzców jednego z największych konkursów poświęconych fotografii podróżniczej. Finałowa galeria TPOTY 2019 to zarówno ujmujące zdjęcia natury jak i ciekawe reportaże.
0
Natura, miejsca, ludzie, czyli najlepsze zdjęcia z konkursu National Geographic Photo Contest 2018
7 Gru 2018
Poznaliśmy wyniki tegorocznej edycji National Geographic Photo Contest. Finałowa galeria to zarówno piękne kadry, jak i przykład niszczącej działalności człowieka. Zobaczcie zwycięskie zdjęcia.
1
Oto wyniki Leica Street Photo 2018 - zobacz najlepsze polskie zdjęcia uliczne
28 Lis 2018
Dobiegła końca 8. edycja konkursu fotografii ulicznej organizowanego przez Leikę. Głównego zwycięzcę poznamy jutro, a już teraz możemy oglądać kompletną galerię finalistów.
4
Kalendarz Lavazza 2019 - natura jako sztuka w nowej, oryginalnej odsłonie
22 Lis 2018
4 kontynenty, 6 wyjątkowych instalacji artystycznych, kobiecie spojrzenie. Tak w skrócie można opisać najnowszą, zaskakująca edycję kalendarza Lavazza, za której sterami stanęła związana z National Geographic, sześciokrotna laureatka nagrody WPP Ami Vitale.
0