Druga edycja dni otwartych w ProfiLabie

W dniach 21 i 22 stycznia godzinach od 10.00 do 20.00 odbędą się w salonie laboratorium ProfiLab przy Placu Mirowskim 14 w Warszawie drugie dni otwarte fotografii cyfrowej.
W dniach 21 i 22 stycznia w godzinach od 10.00 do 20.00 odbędą się w salonie laboratorium ProfiLab przy Placu Mirowskim 14 w Warszawie drugie dni otwarte fotografii cyfrowej. Zapewnienia przedstawicieli ProfiLabu, że impreza ma być cykliczna się sprawdziły i dni otwarte już niedługo mogą na stałe wejść do kalendarza warszawskich imprez fotograficznych.

Jutro (21 stycznia) można będzie obejrzeć i wypróbować cyfrówki firmy Olympus. Zaprezentowane zostaną modele: Camedia E-20P, Camedia C-5050, Camedia 300Z. Goście będą mogli nie tylko obejrzeć wydruki fotografii wykonanych wymienionymi wyżej aparatami, ale też samemu zrobić zdjęcie w zainscenizowanym studiu fotograficznym, a następnie wydrukować je dzięki kolejnej cyfrowej nowości, która już wkrótce będzie dostępna w laboratoriach ProfiLab, czyli "kioskowi cyfrowemu". Obecni na miejscu eksperci chętnie udzielą wszelkiego rodzaju porad związanych z fotografią cyfrową. Oczywiście wszystko za darmo.

Drugiego dnia (22 stycznia) odbędzie się prezentacja aparatów cyfrowych Kodaka, w tym wyjątkowo dobrze uszczelnionego, odpornego na piasek i działanie wilgoci "pancernego" aparatu DC 5000. poza tym można będzie się pobawić cyfrówkami z rodziny Easy Share w tym czteromegapikselowym LS443 ze Schneiderowską optyką i modelem DX4330.

Na czas trwania dni otwartych ProfiLab przygotował liczne i niezwykle atrakcyjne promocje niektórych prezentowanych aparatów cyfrowych.

Kolejna edycja dni otwartych już za miesiąc.
0
Oto najlepsze zdjęcia nocnego nieba. Poznaliśmy finalistów konkursu Insight Astronomy Photographer of the Year 2019
18 Cze 2019
Insight Investment Astronomy Photographer of the Year już po raz jedenasty przyznaje nagrody za najlepsze zdjęcia nocnego nieba. Zobaczcie prace tegorocznych finalistów.
0
Nieznane światy na zdjęciach laureatów National Geographic Travel Photographer of the Year 2019
17 Cze 2019
Zobacz uroki najdalszych zakątków naszej planety na zdjęciach laureatów tegorocznego National Geographic Travel Photographer of the Year.
0
Ponad 20 tys. historycznych zdjęć Bliskiego Wschodu dostępnych do pobrania za darmo
4 Cze 2019
Dziś Bliski Wschód przede wszystkim kojarzy się z wojną. Zobaczcie, jak wyglądał w czasach swojej świetności. Arab Image Foundation udostępnia kilkadziesiąt tysięcy archiwalnych zdjęć z krajów arabskich, obejmujących okres od połowy XIX wieku, aż po czasy współczesne.
1