Akcja fotograficzna "Twoja klisza z Powstania"

Po raz pierwszy w Warszawie odbędzie się gra fotograficzna, w której uczestnicy wcielą się w role powstańców - reporterów, a część Warszawy przeniesie się w czasie do roku 1944. Cała akcja odbędzie się 4 sierpnia 2007 roku na skrzyżowaniu ulic Chmielnej i Zgody w Warszawie.

Wszystko zacznie się w samo południe 4. sierpnia 2007 roku u zbiegu ulic Chmielnej i Zgody w Warszawie. Każdy z uczestników powinien zabrać ze sobą jakikolwiek aparat cyfrowy, nawet ten w komórce będzie dobry. Rodzaj aparatu jak i zaawansowanie fotograficzne uczestników gry nie jest ważne, liczy się zamiłowanie do fotografii i nietypowych przeżyć.

Uczestnicy akcji Twoja klisza z Powstania będą współtworzyć grę wykorzystując fotografię cyfrową oraz przygotowaną przestrzeń miejską. Jak napisali organizatorzy gry presja czasu i zaskakujące elementy przygotowane przez organizatorów przyczynią się do niepowtarzalnych przeżyć oraz powstania wspaniałego widowiska.

Po zakończeniu gry zdjęcia wykonane podczas akcji zostaną zamieszczone na stronie internetowej, gdzie będzie można je obejrzeć, a na swoich faworytów zagłosować. Kilkadziesiąt najlepszych fotografii zostanie zaprezentowanych na ekspozycji w przestrzeni miejskiej, a autorzy zdjęć uznanych za najlepsze przez internautów otrzymają dodatkowe nagrody.
Wkrótce na stronie Fotopolis.pl podamy więcej informacji o konkursie.

Aby uczestniczyć w grze Twoja klisza z Powstania, należy zapisać się tutaj. Zapraszamy.
Komentarze
Polecane artykuły
Alexander Chekmenev: “Ulica była moim uniwersytetem”
25 Mar 2019
Chekmenev urodził się w Ługańsku na wschodzie Ukrainy. W 1997 roku przeniósł się do Kijowa, gdzie do dziś pracuje jako fotoreporter. Jego analogowe fotografie z ostatnich trzydziestu lat to wspaniałe świadectwo życia w tamtych rejonach po transformacji ustrojowej.
0
Witold Ziomek i Michał Sadowski nagrodzeni w konkursie fotografii dronowej Skypixel 2018
22 Mar 2019
Poznaliśmy wyniki tegorocznej odsłony jednego z największych konkursów fotografii lotniczej. Wśród laureatów znalazło się dwóch Polaków. Zobaczcie galerię najlepszych podniebnych zdjęć.
0
Poczuj magię natury płynącą ze zdjęć laureatów International Garden Photographer of the Year
21 Mar 2019
Za nami 12. edycja prestiżowego konkursu International Garden Photographer of the Year. Jak zwykle otrzymujemy urok przyrody najdalszych zakątków świata oraz prawdziwy czar natury z całą paletą barw zaprezentowanych na nagrodzonych zdjęciach laureatów.
0
Polacy wśród zwycięzców FEP European Professional Photographer of the Year 2019. Zobacz najlepsze prace
19 Mar 2019
Organizacja FEP od 1999 roku zrzesza i wspiera zawodowych fotografów pracujących na terenie Europy. Od dekady organizuje także konkurs fotograficzny. Miło nam poinformować, że w tym roku na podium stanęli także fotografowie z Polski.
0