Akcja fotograficzna "Twoja klisza z Powstania"

Po raz pierwszy w Warszawie odbędzie się gra fotograficzna, w której uczestnicy wcielą się w role powstańców - reporterów, a część Warszawy przeniesie się w czasie do roku 1944. Cała akcja odbędzie się 4 sierpnia 2007 roku na skrzyżowaniu ulic Chmielnej i Zgody w Warszawie.

Wszystko zacznie się w samo południe 4. sierpnia 2007 roku u zbiegu ulic Chmielnej i Zgody w Warszawie. Każdy z uczestników powinien zabrać ze sobą jakikolwiek aparat cyfrowy, nawet ten w komórce będzie dobry. Rodzaj aparatu jak i zaawansowanie fotograficzne uczestników gry nie jest ważne, liczy się zamiłowanie do fotografii i nietypowych przeżyć.

Uczestnicy akcji Twoja klisza z Powstania będą współtworzyć grę wykorzystując fotografię cyfrową oraz przygotowaną przestrzeń miejską. Jak napisali organizatorzy gry presja czasu i zaskakujące elementy przygotowane przez organizatorów przyczynią się do niepowtarzalnych przeżyć oraz powstania wspaniałego widowiska.

Po zakończeniu gry zdjęcia wykonane podczas akcji zostaną zamieszczone na stronie internetowej, gdzie będzie można je obejrzeć, a na swoich faworytów zagłosować. Kilkadziesiąt najlepszych fotografii zostanie zaprezentowanych na ekspozycji w przestrzeni miejskiej, a autorzy zdjęć uznanych za najlepsze przez internautów otrzymają dodatkowe nagrody.
Wkrótce na stronie Fotopolis.pl podamy więcej informacji o konkursie.

Aby uczestniczyć w grze Twoja klisza z Powstania, należy zapisać się tutaj. Zapraszamy.

1
0
0
0