II Ogólnopolski Plener Fotograficzny - Złoty Groń 2007

Znana Formacja Fotograficzna "Landskapiści" zaprasza do udziału w plenerze fotograficznym organizowanym w Złotym Groniu pod hasłem "Fotografia krajobrazowa i jej artystyczny aspekt dokumentalny". W programie pleneru znajdują się warsztaty, przegląd Portfolio uczestników oraz wystawa fotografii Zbigniewa Podsiadło.
fot. Mieczysław Wielomski z wystawy "Cisza tylko w oddali..."

Wzorem roku ubiegłego organizujemy kolejny ogólnopolski plener fotograficzny tym razem pod hasłem: Aspekt dokumentalno - artystyczny w fotografii krajobrazowej. Jest to rodzaj fotografii bardzo popularny na świecie ze względu na połączeni dwóch wartości : dokumentu jako takiego i wartości artystycznych wynikających z zasad rządzących sztuką. Ten rodzaj fotografii w świecie funkcjonuje już od dobrych kilkudziesięciu lat, od czasów "Farm Security Administration". Ponieważ sami uprawiamy ten rodzaj fotografii chętnie się podzielimy naszą wiedzą w formie warsztatów z hasłem przewodnim :" Landskapisci od kuchni ..." - Mieczysław Wielomski z Formacji Fotograficznej LANDSKAPIŚCI

Podczas warsztatów Landskapiści od kuchni będzie można dowiedzieć się m.in jak z banalnego motywu uzyskać fotografię na wysokim poziomie artystycznym oraz w jaki sposób krok po kroku uzyskuje się podobne efekty, stosując proste zabiegi komputerowe z wykorzystaniem programu Adobe Photoshop CS.

Gościem pleneru będzie Zbigniew Podsiadło - artysta fotografik, prezes okręgu górskiego ZPAF, który zaprezentuje swoją wystawę Łemkowyna. Poprowadzi on również panel dyskusyjny na temat aspektu dokumentalnego fotografii krajobrazowej.

Każdy uczestnik pleneru proszony jest o zabranie swoich dotychczasowych prac (także w formie elektronicznej), które chciałby omówić, zaprezentować, czy poddać pod dyskusję. Będzie to zatem znakomita możliwość zaprezentowania prac szerszemu gronu fotografów.


Koszt uczestnictwa w plenerze wynosi 150 zł. Wpłaty należy przesyłać na konto nr 08 1050 1256 1000 0001 0511 7618, ING Bank Śląski o/Czechowice-Dziedzice do dnia 26 marca 2007 roku. W tytule przelewu należy podać: imię i nazwisko uczestnika(ów) oraz hasło PLENER 2007. Uprzednio jednak należy zgłosić chęć uczestnictwa telefonicznie na numer 602 333 521 (Piotr Targosz).

UWAGA. Ilość miejsc jest ograniczona. O uczestnictwie w plenerze decyduje kolejność zgłoszeń.

Szczegółowe informacje znajdują się na stronie: www.landskapisci.com/index.php?option=com_content&task=view&id=38


Organizatorzy: Formacja Fotograficzna LANDSKAPIŚCI
Komentarze
Polecane artykuły
“Nie chcę produkować obrazów, które dostaną dużo lajków na Instagramie” - Rozmowa z Rafałem Milachem
15 Mar 2019
O nowych projektach i wielopłaszczyznowych narracjach, w których mierzy się z problemami współczesnego świata, z pierwszym Polakiem zaproszonym do Magnum Photos rozmawia Marcin Grabowiecki.
3
Czym żyje współczesna fotografia artystyczna? Zobaczcie prace finalistów Grand Prix Fotofestiwal 2019
8 Mar 2019
Organizowany już od 10 lat główny konkurs Fotofestiwalu to okazja dla fotografów z całego na zaprezentowanie osobistych, unikalnych projektów. Nic dziwnego, że z roku na rok cieszy się rosnącą popularnością. Zobaczcie projekty tegorocznych finalistów.
0
Poczuj moc głębin na zdjęciach laureatów Underwater Photographer of the Year 2019
7 Mar 2019
Tajemniczość i piękno, ale również moc, siła i żywioł - tak w kilku słowach można opisać zwycięskie fotografie nagrodzone w tegorocznej odsłonie Underwater Photographer of the Year.
0
“Mimo trudności, jestem osobą pogodną” - życie osoby niewidomej w obiektywie Magdaleny Greli
6 Mar 2019
Pani Teresa, osoba niewidoma i niesprawna ruchowo, mimo przeciwności losu pozostaje entuzjastycznie nastawiona do życia i stara się normalnie funkcjonować w przestrzeni rodzimego Tarnobrzegu. Jej codzienne zmagania dokumentuje Magdalena Grela.
0