Chcesz zaistnieć jako fotograf? Oto 3 rady, które pomogą Ci osiągnąć ten cel

0
Michał Chrzanowski
21 Listopad 2017
Artykuł na: 2-3 minuty

Jeżeli Twoim marzeniem jest wypromowanie siebie jako fotograf, to mamy dobrą wiadomość. Chase Jarvis i Ben Von Wong - światowej sławy fotografowie - nagrali wideo, w którym dzielą się swoim doświadczeniem i podpowiadają, w jaki sposób osiągnąć wcześniej zakładane cele.

W Internecie możemy znaleźć mnóstwo filmów, które w jakimś stopniu mogą nakierować nas na fotograficzną ścieżkę. Jednak 15 minutowa rozmowa jednych z najbardziej rozpoznawalnych fotografów, którzy dzielą się swoimi historiami, to rzecz której po prostu nie można przegapić. 

Nie bój się marzyć

Czy w przeciągu 5 lat można stać się jednym z popularniejszych fotografów, o którym mówi cały świat. Okazuje się, że tak. Świetnym tego przykładem jest Ben Von Wong, który w 2012 roku - jeszcze jako raczkujący fotograf - zapukał do studia Chase Jarvisa. Chciał się z nim jedynie spotkać, porozmawiać i rozejrzeć po jego studiu. Teraz nazwisko Von Wonga jest odmieniane przez wszystkie przypadki, a jego projekty szeroko komentowane w mediach społecznościowych.

Jeżeli więc chcesz dowiedzieć się jak spełnić swoje marzenia, to musisz koniecznie posłuchać rozmowy Chase Jarvisa i Bena Von Wonga.

Powyższe wideo jest w języku angielskim, ale dzięki funkcji automatycznego tłumaczenia napisów powinien być zrozumiały dla wszystkich. W 15-minutowym filmie jest wiele inspiracji, jednak całość można sprowadzić do trzech ważnych rad.

  • zaprojektuj swoje portfolio wokół swoich celów
  • stwórz fotograficzny projekt z myślą przewodnią, którą da się krótko scharakteryzować
  • „zaprojektuj“ życie, które chcesz mieć

Więcej ciekawych rozmów, filmów, poradników, czy materiałów zza kulis możecie znaleźć na youtubowym kanale Chase Jarvisa.

zdjęcie główne: www.pexels.com

Jak robić dobre portrety zwierząt?
Jak robić dobre portrety zwierząt?
Zastanawialiście się kiedyś jak powstają studyjne portrety naszych czworonożnych przyjaciół? Zajrzyjcie za kulisy pracy Vincenta Lagrange’a, który opiera na nich swoja...
0
0
Jak budować fotograficzną markę we współczesnym świecie? Pomoże ci w tym ten darmowy poradnik
Jak budować fotograficzną markę we współczesnym świecie? Pomoże ci w tym ten darmowy poradnik
Dzisiejszy świat jest tak przesycony zdjęciami, a uwaga oglądających tak rozproszona, że wypromowanie własnego stylu może wydawać się niemożliwe. Na szczęście takie...
0
0
Jak fotografować wodospady? Przyglądamy się pracy zawodowego fotografa krajobrazu, Jima Cosseya
Jak fotografować wodospady? Przyglądamy się pracy zawodowego fotografa krajobrazu, Jima Cosseya
Nasza dziennikarka dołącza do Jima Cosseya, by w Parku Narodowym Brecon Beacons nauczyć się robić wspaniałe zdjęcia krajobrazowe.
21
1