Plener fotograficzny w Ojcowie

0
Marta Sinior
1 Sierpień 2005
Artykuł na: 4-5 minut
W dniach 6-7 sierpnia 2005 roku odbędzie się plener fotograficzny w Ojcowie. Najlepsze prace zostaną zaprezentowane na wystawie poplenerowej.

W dniach 6-7 sierpnia 2005 roku odbędzie się plener fotograficzny w Ojcowie. Najlepsze prace zostaną zaprezentowane na wystawie poplenerowej.

Na plenerze odbędą się wykłady z zakresu kompozycji, budowy kadru, oświetlenia, doboru materiałów i sprzętu fotograficznego. Poza tym zostaną omówione szczegóły związane z fotografią cyfrową jak również zagadnienia z fotografii architektury, pejzażu i przedmiotu. Zajęcia prowadzone będą pod okiem J. Świderskiego i P. Szuby (terminal).

Plan pleneru w Ojcowie

sobota (6 sierpnia) - wykład o godzinie 9:00, potem wyjazd i całodzienne fotografowanie w okolicach Ojcowa. Powrót do ośrodka około godziny 19.

niedziela (7 sierpnia) - od godziny 9:00 zaplanowano konsultacje i omówienie prac, ewentualnie dla zainteresowanych przewidziano pracę w ciemni negatywowej.

Dla pracujących na materiale czarno-białym po powrocie zapewniamy ciemnię.

Wernisaż wystawy fotografii odbędzie się w sierpniu w ogródku Galerii Smaku mieszczącej się przy ulicy Krupniczej.

Koszt pleneru wynosi 99 PLN

Rezerwacja oraz zapisy na stronie internetowej: www.fototerminal.com

Dla wszystkich zainteresowanych późniejszą kontynuacją nauki na kursach tematycznych przewidziane zniżki.

Komentarze
Więcej w kategorii: Poradniki
Brak gimbala to nie problem. Zobacz, jak wykonać smartfonowe rigi z rzeczy codziennego użytku
Brak gimbala to nie problem. Zobacz, jak wykonać smartfonowe rigi z rzeczy codziennego użytku
Zapragnąłeś filmowych ujęć, ale nie stać cię na gimbal? Przy odrobinie zacięcia poradzisz sobie z tym, co masz pod ręką.
3
0
Photography Life udostępnia wszystkie swoje kursy za darmo
Photography Life udostępnia wszystkie swoje kursy za darmo
Jeśli w okresie epidemii ciągle mało wam nauki, mamy dla was kolejną porcję przystępnie podanej, użytecznej wiedzy. Kursy Photography Life to świetny punkt zaczepienia...
43
0
Wstęp do makrofotografii kuchennej. Twórz ciekawe obrazy bez wychodzenia z domu
Wstęp do makrofotografii kuchennej. Twórz ciekawe obrazy bez wychodzenia z domu
Przedmioty wokół nas można pogrupować na te interesujące od razu i te, które stają się piękne w obiektywie makro. Dzisiaj sprawdzimy, jak rzeczy zwykłe, które każdy z...
71
1