Wakacyjny Kurs Fotografii Cyfrowej 1-28 sierpnia 2005

0

Autor: Marta Majewska

18 Lipiec 2005
Artykuł na: 4-5 minut
Wszystkich, którzy wakacje planują dopiero we wrześniu, Akademia Fotografii zaprasza na trzecią edycję wakacyjnego kursu fotografii cyfrowej. Sierpniowe zajęcia będą odbywać się 2 razy w tygodniu w siedzibie Akademii Fotografii w Warszawie.

Akademia Fotografii zaprasza na trzecią już edycję wakacyjnego kursu fotografii cyfrowej. Sierpniowe zajęcia będą odbywać się 2 razy w tygodniu w siedzibie Akademii Fotografii w Warszawie. Osiem spotkań w małych grupach poprowadzą wykładowcy Akademii Fotografii.

Tradycyjnie do dyspozycji kursantów poza zajęciami Akademia udostępnia bezpłatnie studio fotograficzne. Istnieje także możliwość uczestniczenia w wyjazdowym plenerze fotograficznym organizowanym dla studentów Akademii Fotografii.

Do wyboru pozostaje jeden z trzech terminów kursu:

border=1;sizex=3;sizey=6;headersx=0;headersy=0;|Wariant I;Wariant II;Wariant III;
poniedziałek - środa
18.00 - 20.30;
wtorek - czwartek
18.00 - 20.30;
sobota - niedziela
10.00 - 12.30;
01.08 - 03.08;02.08 - 04.08;06.08 - 07.08;
08.08 - 10.08;09.08 - 11.08;13.08 - 14.08;
15.08 - 17.08;16.08 - 18.08;20.08 - 21.08;
22.08 - 24.08;23.08 - 25.08;27.08 - 28.08

Prezentujemy program kursu

1. Budowa i funkcje cyfrowych aparatów fotograficznych. Ich typy i zastosowania

2. Zagadnienia z zakresu kreowania obrazu:

  • Główne pojęcia - czas ekspozycji, głębia ostrości, pomiar światła, ogniskowa obiektywu
  • Kompozycja obrazu
  • Podstawowe błędy fotograficzne
  • Dodatkowe funkcje aparatów cyfrowych
  • Wyposażenie uzupełniające

3. Zajęcia praktyczne:

  • Fotografia krajobrazu
  • Fotografia reportażowa
  • Fotografia dzieci
  • Ćwiczenia w studio fotograficznym i pracowni komputerowej

4. Edycja, obróbka i katalogowanie zdjęć

  • Obróbka zdjęć
  • Programy komputerowe do archiwizacji
  • Sposoby przechowywania zbiorów
  • Możliwości druku zdjęć w domu

Opłata za kurs wynosi 600 zł (16 godzin). Zapisy prowadzone są w sekretariacie szkoły (Marszałkowska 3/5) od poniedziałku do piątku w godzinach 12-16 oraz pod numerem telefonu (22) 629-09-20, 0-601-381-101. Można również zapisać się wypełniając formularz online.

Wypełnienie formularza oraz opłata w wysokości 600 zł jest równoznaczne z rezerwacją miejsca na kursie. Niniejszej wpłaty można dokonać osobiście w sekretariacie szkoły lub na numer konta:

5010 2055 5811 1113 3447 7000 08

(PKO BP Centrum Obsługi Inteligo)

z dopiskiem "kurs fotografii cyfrowej"

Więcej szczegółów na stronie Akademii Fotografii

5
0
34
0
89
0