Podwójna ekspozycja w Photoshopie? Ten tutorial pokaże Ci jak robić to dobrze

Podwójna ekspozycja w Photoshopie? Ten tutorial pokaże Ci jak robić to dobrze

Zawsze chciałeś otrzymać imponujące zdjęcie o podwójnej ekspozycji, jednak nie do końca wiedziałeś jak osiągnąć taki efekt? Jeśli tak, to najnowszy wideoporadnik Eye Stocker został przygotowany właśnie dla Ciebie.

Youtubowy kanał Eye Stocker to prawdziwe kompendium wiedzy potrzebnej do okiełznania Photoshopa. Znajdziemy tam liczne poradniki - zarówno dla bardziej zaawansowanych użytkowników, jak i dopiero co rozpoczynających swoją przygodę z tym popularnym programem graficznym. Najnowszy tutorial został przygotowany właśnie dla tych drugich. Tak więc nawet jeśli nie jesteś obeznany w tajnikach Photoshopa, to po tym wideoporadniku Eye Stocker będziesz w stanie wykonać zdjęcie z podwójną ekspozycją niczym prawdziwy mistrz.

Jedyne czego Ci potrzeba to: portretu wykonanego na białym tle, ciekawego zdjęcia ukazującego fakturę (np. fotografia drzew), Photoshopa oraz trochę czasu i pragnienia do nauczenia się nowych umiejętności.

Powyższy wideoporadnik w języku angielskim, ale na szczęście osoby ze słabszą znajomością tego języka mogą skorzystać z oferowanej przez Youtube funkcji automatycznego generowania i tłumaczenia napisów, która każdemu powinna umożliwić zrozumienie ogólnego sensu wypowiedzi. Poza tym na stronie eyestocker.com znajdziemy dokładnie spisane 10 kroków (również w języku angielskim), które trzeba wykonać, by osiągnąć zamierzony efekt podwójnej ekspozycji.

Jeżeli ten poradnik był dla Ciebie ciekawy i chcesz lepiej poznać Photoshopa, to koniecznie musisz dodać Eye Stocker do subskrybowanych kanałów na Youtube. Znajdziesz tam wiele tutoriali ukazujących różne triki, które są niezbędne przy efektownej obróbce zdjęć.

0
2
0
0