Kurs autorski Ireneusza Graffa - III edycja

Autorski kurs fotografii Ireneusza Graffa, o którym pisaliśmy kilka tygodni temu, cieszył się dużym powodzeniem. Prowadzący i autor kursu postanowił zorganizować kolejną, trzecią już edycję. Rozpoczęcie 22 czerwca, zakończenie pod koniec lipca tego roku.
Autorski kurs fotografii Ireneusza Graffa, o którym pisaliśmy kilka tygodni temu, cieszył się dużym powodzeniem. Prowadzący i autor kursu postanowił zorganizować kolejną, trzecią już edycję. Rozpoczęcie 22 czerwca, zakończenie pod koniec lipca tego roku.

Przypomnijmy, że Ireneusz Graff przez wiele lat pełnił obowiązki Prezesa Okręgu Mazowieckiego Związku Polskich Fotografików Przyrodniczych. Podobnie jak podczas poprzedniej edycji kursu, program będzie bardzo urozmaicony: od zagadnień sprzętowych i technicznych, poprzez architekturę i fotografię nocną, po wizyty w galeriach i muzeach. Szczegóły można znaleźć w naszym wcześniejszym artykule (zmieniają się tylko daty) lub na stronie www.artgraff.pl (tu także zdjęcia z plenerów). Poniżej publikujemy fragment opisu kursu i informacje organizacyjne.

Zajęcia koncentrują się na fotografii wykonywanej w warunkach plenerowych. Uczestnicy kursu otrzymają dyplomy po zrealizowaniu omówionych zadań i przedstawieniu zestawu prac pod koniec kursu. Planowana jest za kilka miesięcy kontynuacja kursu - wyższy stopień. Zajęcia w ciemni lub profesjonalnym studiu są dostępne za dodatkową opłatą.

To znakomita okazja, by przedstawić wykonane przez siebie zdjęcia i poddać je krytyce innych, to także okazja, by spotkać osoby o podobnych zainteresowaniach, ale innych poglądach i doświadczeniach.

Niezbędne informacje techniczne i omówienia problemów teoretycznych oraz porady sprzętowe i warsztatowe ilustrowane są dużą ilością zdjęć - przykładów lub antyprzykładów - i ilustracji. W trakcie zająć są prelekcje, prezentacje i omówienia prac przygotowanych przez wykładowcę oraz prezentacje i omówienia prac przygotowanych przez uczestników, a także dyskusje.

Nie ma żadnych ograniczeń wiekowych oraz wymagań dotyczących wykształcenia czy posiadanego sprzętu fotograficznego. W trakcie spotkań można zapoznać się z szerokim wachlarzem sprzętu lub rezultatami posługiwania się nim, jednak słuchacze powinni posiadać własny aparat fotograficzny, wykonywać na bieżąco zdjęcia na zadany temat i prezentować je na spotkaniach - tylko tak można skorzystać z kursu w pełni.

Prowadzący i autor programu szkolenia: Ireneusz Graff

Rozpoczęcie kursu: 22 czerwca 2004 r.
Czas trwania kursu: 10 spotkań we wtorki i czwartki godz. 18.00-20.30 oraz trzy plenery w weekendy i jeden po zajęciach (fotografia nocna).

Zajęcia dydaktyczne: Akademia Wiedzy Użytecznej LeoPard, Warszawa, ul. Grzybowska 77 (budynek przy Towarowej z napisem Bellona)

Cena kursu: 380 zł

Zapisy, pytania: (22) 457-03-01, 602 119-518, akademia@aster.pl
1
0
2
1