Premiera książki "Fotografia komercyjna w praktyce"

Autor: Marcin Grabowiecki

20 Kwiecień 2011
Artykuł na: 2-3 minuty
Książka "Fotografia komercyjna w praktyce" dostarczy ci niezbędnych informacji na temat umiejętnego dopasowania oferowanych przez ciebie usług do potrzeb rynku, na którym zamierzasz je sprzedawać. Dowiesz się także, w jaki sposób prezentować się i docierać do klientów posiadających odpowiednie środki finansowe i chętnych do skorzystania z twojej oferty. Ponadto publikacja wyposaży cię w wiedzę dotyczącą prowadzenia różnorodnych działań marketingowych, które pozwolą ci się wyróżnić na tle konkurencji. Przede wszystkim jednak nauczysz się podejmować poważne decyzje finansowe, związane z minimalizowaniem ponoszonych kosztów i pomnażaniem zysków.

W książce "Fotografia komercyjna w praktyce" zostały omówione następujące zagadnienia:

  • Historia fotografii komercyjnej i jej wpływ na pracę współczesnych fotografów.
  • Licencje na użytkowanie zdjęć, prawa autorskie - wszystko, co powinieneś o nich wiedzieć, by odpowiednio wyceniać swoje usługi.
  • Techniki sprzedaży, metody ustalania cen i podstawowe, gwarantujące powodzenie twojej firmy zasady kontaktów z klientami.
  • Aspekty prawne prowadzenia działalności w branży fotograficznej - począwszy od umów, poprzez zgody na publikację wizerunku, aż po kwestie dotyczące ubezpieczeń i podatków.
  • Definiowanie własnych mocnych stron i obszaru zainteresowań z punktu widzenia pracy fotografa - określenie dziedziny specjalizacji oraz dostosowanie do niej sprzętu i umiejętności, które umożliwią odniesienie sukcesu.
  • Sprzedaż fotografii za pośrednictwem banków zdjęć i ich wpływ na prowadzoną przez ciebie działalność.
  • Wskazówki dotyczące tworzenia skutecznego programu działań marketingowych, gdyż zazwyczaj to marketing stanowi słabą stronę funkcjonowania artystów.
  • Przygotowanie dobrego portfolio oraz sporządzanie przejrzystych, odpowiednio skalkulowanych wycen i ofert, które umożliwią zdobywanie zleceń.
  • Etyka zawodowa i standardy obowiązujące w branży fotografii komercyjnej.
  • Zakładanie i prowadzenie działalności gospodarczej - od wybrania nazwy firmy po ustalenie ostatecznej formy aktywności zawodowej.
  • Strategie finansowe zapewniające sukces ekonomiczny firmy.

Kirk TuckFotografia komercyjna w praktyce

Liczba stron: 128
Format: 210 x 280
Oprawa: miękka
Cena: 44,90zł

Skopiuj link
Słowa kluczowe:
Komentarze
Więcej w kategorii: Poradniki
Jak dobrać kabel HDMI do filmowania i streamingu?
Jak dobrać kabel HDMI do filmowania i streamingu?
Jak wybrać kabel HDMI, żeby nie mieć problemów na planie i uzyskać optymalną jakość? W tym poradniku przyglądamy się odpowiednim kablom do filmowania na przykładzie oferty marki...
17
Jak zrobić oryginalne zdjęcie na walentynki? Zapytaliśmy ChatGPT
Jak zrobić oryginalne zdjęcie na walentynki? Zapytaliśmy ChatGPT
Nadal myślisz, że najlepszym pomysłem na walentynkowe zdjęcie jest serce narysowane na zaparowanej szybie? Zobaczcie, co na ten temat ma do powiedzenia sztuczna inteligencja.
4
Oświetlenie filmowe w fotografii portretowej - GlareOne LED 300 BiColor D w praktyce
Oświetlenie filmowe w fotografii portretowej - GlareOne LED 300 BiColor D w praktyce
Filmowo-fotograficzny świat nie mógłby istnieć bez światła. W tym artykule fotograf Piotr Werner na przykładzie lamp GlareOne 300 BiColor D pokazuje trzy filmowe ustawienia...
16
Powiązane artykuły