
W książce "Fotografia komercyjna w praktyce" zostały omówione następujące zagadnienia:
- Historia fotografii komercyjnej i jej wpływ na pracę współczesnych fotografów.
- Licencje na użytkowanie zdjęć, prawa autorskie - wszystko, co powinieneś o nich wiedzieć, by odpowiednio wyceniać swoje usługi.
- Techniki sprzedaży, metody ustalania cen i podstawowe, gwarantujące powodzenie twojej firmy zasady kontaktów z klientami.
- Aspekty prawne prowadzenia działalności w branży fotograficznej - począwszy od umów, poprzez zgody na publikację wizerunku, aż po kwestie dotyczące ubezpieczeń i podatków.
- Definiowanie własnych mocnych stron i obszaru zainteresowań z punktu widzenia pracy fotografa - określenie dziedziny specjalizacji oraz dostosowanie do niej sprzętu i umiejętności, które umożliwią odniesienie sukcesu.
- Sprzedaż fotografii za pośrednictwem banków zdjęć i ich wpływ na prowadzoną przez ciebie działalność.
- Wskazówki dotyczące tworzenia skutecznego programu działań marketingowych, gdyż zazwyczaj to marketing stanowi słabą stronę funkcjonowania artystów.
- Przygotowanie dobrego portfolio oraz sporządzanie przejrzystych, odpowiednio skalkulowanych wycen i ofert, które umożliwią zdobywanie zleceń.
- Etyka zawodowa i standardy obowiązujące w branży fotografii komercyjnej.
- Zakładanie i prowadzenie działalności gospodarczej - od wybrania nazwy firmy po ustalenie ostatecznej formy aktywności zawodowej.
- Strategie finansowe zapewniające sukces ekonomiczny firmy.
Kirk TuckFotografia komercyjna w praktyce
Liczba stron: 128
Format: 210 x 280
Oprawa: miękka
Cena: 44,90zł