Premiera książki "Fotografuj sercem"

Na rynku pojawiła się najnowsza książka wydawnictwa Galaktyka. "Fotografuj sercem" nie jest typowym poradnikiem skupionym na technice, sprzęcie i podstawowych regułach robienia zdjęć. Autorki - związane z blogiem Shutter Sisters - zwracają uwagę na to, że za każdym zdjęciem stoi historia, a składnikami dobrej fotografii powinny być też uczucia i emocje. W książce podpowiadają, jak zatrzymać w kadrze te elementy.

Instynktownie wyławiamy z morza zdjęć te, które mają w sobie "coś więcej". Przemawiają nie tylko obrazem, lecz pełnymi emocji skojarzeniami, trafiającymi w samo sedno. Na czym polega ich sekret? Jak tworzyć obrazy warte tysiąca słów? W "Fotografuj sercem" znajdziesz niezwykłe zdjęcia z każdej dziedziny fotografii, począwszy od portretów, przez pejzaże i martwe natury, aż do dokumentu. Przekonasz się, dlaczego niektóre zdjęcia mają niezwykłą siłę wymowy, a co ważniejsze - nauczysz się takie robić.

Dziesięć tematów, dziesięć różnych spojrzeń, a także nowatorska formuła i ujmująca szata graficzna, w połączeniu z niepowtarzalną atmosferą znaną wszystkim odwiedzającym popularny blog Shutter Sisters, stanowią o niezwykłości tej książki.

"Fotografuj sercem"
Liczba stron: 176
Format: 235 x 255
Oprawa: miękka
0
1
0
0