Premiera książki "Nowoczesna fotografia portretowa. Stylizacja, techniki oświetlenie"

Dziś ukazuje się najnowszy poradnik wydawnictwa Galaktyka. W książce "Nowoczesna fotografia portretowa. Stylizacja, techniki oświetlenie" znajdziesz zbiór inspirujących portretów oraz wskazówki ekspertów na temat technik fotograficznych i sprzętu, wraz z przedstawionymi krok po kroku sposobami realizacji konkretnych zdjęć.

Z pewnością często się zastanawiałeś, jak zostało zrobione zdjęcie, które zwróciło twoją uwagę. W pierwszej części książki "Nowoczesna fotografia portretowa. Stylizacja, techniki oświetlenie" znajdziesz dokładne opisy przykładowych portretów, zarówno studyjnych, jak i tych wykonanych w plenerze przy użyciu mieszanego oświetlenia. Autorzy przedstawiają genezę fotografii, okoliczności w jakich powstawała i zdradzają parametry techniczne zrealizowanego w konkretnym stylu ujęcia.

Druga część poświęcona jest poszczególnym etapom pracy fotografa: począwszy od zdobycia zlecenia, poprzez poszukiwanie lokalizacji i prawidłowe naświetlenie, aż do analizy zdjęć oraz postprodukcji. Tutaj znajdziesz też odpowiedź na pytanie, czym powinieneś się kierować przy wyborze profesjonalnego sprzętu, który w przyszłości pozwoli ci utrzymywać się z fotografowania.

Najnowszy poradnik wydawnictwa Galaktyka to:
  • Zbiór inspirujących portretów, zrealizowanych w najróżnorodniejszych stylach
  • Zdjęcia opatrzone szczegółowymi informacjami technicznymi oraz trójwymiarowymi ilustracjami
  • Wskazówki ekspertów na temat technik fotograficznych i sprzętu, wraz z przedstawionymi krok po kroku sposobami realizacji konkretnych zdjęć
  • Lektura obowiązkowa dla amatorów i profesjonalistów, chcących poprawić swój fotograficzny warsztat

James Cheadle, Peter Travers
Nowoczesna fotografia portretowa. Stylizacja, techniki oświetlenie
Cena detaliczna: 59,90zł
Ilość stron: 176
Format: 227x275
Oprawa: miękka

Emil Biliński: “Coraz częściej zostawiam studyjne lampy błyskowe w domu”
17 Sty 2018
Już w najbliższą sobotę, w warszawskim Studio Bank Emil Biliński poprowadzi warsztaty, na których zademonstruje swój system pracy. Fotografa pytamy o pracę z lampami i o to, czego mogą spodziewać się uczestnicy.
0
Znamy wyniki konkursu Monochrome Awards 2017. Polacy kolejny raz na podium
16 Sty 2018
Polacy kolejny raz stają na podium międzynarodowych konkursów fotograficznych. Tym razem była to 4. edycja poświęconego wyłącznie fotografii czarno-białej Monochrome Awards. Zobaczcie nagrodzone prace.
0
Zagłosuj na najlepsze zdjęcie Wildlife Photographer of the Year
12 Sty 2018
Miłośnicy przyrody z całego świata mogą już wziąć udział w głosowaniu na najlepsze zdjęcie Wildlife Photographer of the Year, którego autor otrzyma Nagrodę Publiczności. Na Wasze głosy organizatorzy czekają do początku lutego.
0
Oto najlepsze podniebne zdjęcia 2017 roku wg Dronestagram
10 Sty 2018
Różnorodne zdjęcia, które ukazują nasz świat z zupełnie innej perspektywy - tak najlepiej możemy opisać fotograficzne podsumowanie 2017 roku, które przygotował serwis Dronestagram.
0
zamknij X
Plebiscyt 2017
Zagłosuj
Na najlepsze produkty i wydarzenia roku 2017