Premiera książki "Nowoczesna fotografia portretowa. Stylizacja, techniki oświetlenie"

Dziś ukazuje się najnowszy poradnik wydawnictwa Galaktyka. W książce "Nowoczesna fotografia portretowa. Stylizacja, techniki oświetlenie" znajdziesz zbiór inspirujących portretów oraz wskazówki ekspertów na temat technik fotograficznych i sprzętu, wraz z przedstawionymi krok po kroku sposobami realizacji konkretnych zdjęć.

Z pewnością często się zastanawiałeś, jak zostało zrobione zdjęcie, które zwróciło twoją uwagę. W pierwszej części książki "Nowoczesna fotografia portretowa. Stylizacja, techniki oświetlenie" znajdziesz dokładne opisy przykładowych portretów, zarówno studyjnych, jak i tych wykonanych w plenerze przy użyciu mieszanego oświetlenia. Autorzy przedstawiają genezę fotografii, okoliczności w jakich powstawała i zdradzają parametry techniczne zrealizowanego w konkretnym stylu ujęcia.

Druga część poświęcona jest poszczególnym etapom pracy fotografa: począwszy od zdobycia zlecenia, poprzez poszukiwanie lokalizacji i prawidłowe naświetlenie, aż do analizy zdjęć oraz postprodukcji. Tutaj znajdziesz też odpowiedź na pytanie, czym powinieneś się kierować przy wyborze profesjonalnego sprzętu, który w przyszłości pozwoli ci utrzymywać się z fotografowania.

Najnowszy poradnik wydawnictwa Galaktyka to:
  • Zbiór inspirujących portretów, zrealizowanych w najróżnorodniejszych stylach
  • Zdjęcia opatrzone szczegółowymi informacjami technicznymi oraz trójwymiarowymi ilustracjami
  • Wskazówki ekspertów na temat technik fotograficznych i sprzętu, wraz z przedstawionymi krok po kroku sposobami realizacji konkretnych zdjęć
  • Lektura obowiązkowa dla amatorów i profesjonalistów, chcących poprawić swój fotograficzny warsztat

James Cheadle, Peter Travers
Nowoczesna fotografia portretowa. Stylizacja, techniki oświetlenie
Cena detaliczna: 59,90zł
Ilość stron: 176
Format: 227x275
Oprawa: miękka

0
0
0
Odkryj nieznane piękno świata w mikroskali na zdjęciach zwycięzców Nikon Small World 2018
15 Paź 2018
Konkurs Nikon Small World już od 1975 roku nagradza najlepsze zdjęcia tego, czego nie jesteśmy w stanie dostrzec gołym okiem. Zobaczcie najlepsze fotografie mikroskopowe tego roku. Polak wśród wyróżnionych.
0