Sigma 24-70 mm f/2.8 DG OS HSM ART - zdjęcia przykładowe

Na profesjonalny reporterski zoom Sigmy z pewnością czekał niejeden fotograf. Jednak czy było warto? Zobaczcie, co ma do zaoferowania najnowszy model 24-70 mm f/2.8 DG OS HSM ART.

Autor: Michał Chrzanowski

21 Sierpień 2017
Artykuł na: 4-5 minut

Sigma 24-70 mm f/2.8 DG OS HSM ART to obiektyw dla prawdziwych profesjonalistów. Posiada układ optyczny zbudowany na bazie 19 soczewek rozmieszczonych w 14 grupach, gdzie 4 elementy to soczewki asferyczne, a 3 wykonano ze szkła o obniżonym współczynniku dyspersji, co według producenta pozwoliło zapewnić “wybitną jakość optyczną od środka do brzegów kadru” oraz zminimalizować wszelkie wady optyczne. Ponadto przednią soczewkę pokryto warstwą hydrofobową, co ułatwić ma jej czyszczenie. Za pomocą obiektywu będziemy mogli ostrzyć z minimalnej odległości 37 cm. Przysłonę domkniemy maksymalnie do wartości f/22, a dzięki jej 9 zaokrąglonym listkom i dużej światłosile obiektywu, będziemy mogli uzyskać wyjątkowo plastyczne rozmycie obrazu.

Nowy obiektyw Sigmy wyposażono także w cichy, ultradźwiękowy napęd autofokusa HSM, który ma być o 30% szybszy od swojego poprzednika, a na pokładzie znajdziemy także system optycznej stabilizacji obrazu oraz uszczelnienia, które uchronią konstrukcję przed kurzem i zachlapaniami. Sigma 24-70 mm f/2.8 DG OS HSM ART jest już dostępna w sprzedaży. Za obiektyw zapłacimy 5590 zł. Zdjęcia przykładowe wykonaliśmy aparatem Canon 5D Mark III.

Zdjęcia przykładowe

1/250s, f/8, ISO 100, ogniskowa: 70 mm

1/30s, f/5.6, ISO 125, ogniskowa: 24 mm

1/800s, f/4, ISO 100, ogniskowa: 54 mm

1/50s, f/5.6, ISO 160, ogniskowa: 51 mm

1/60s, f/2.8, ISO 100, ogniskowa: 70 mm

1/60s, f/8, ISO 125, ogniskowa: 70 mm

1/250s, f/4, ISO 100, ogniskowa: 35 mm

1/1000s, f/5.6, ISO 100, ogniskowa: 70 mm

1/250s, f/5.6, ISO 100, ogniskowa: 36 mm

1/640s, f/5.6, ISO 100, ogniskowa: 70 mm

1/80s, f/2.8, ISO 125, ogniskowa: 70 mm

1/30s, f/4, ISO 100, ogniskowa: 24 mm

1/200s, f/2.8, ISO 100, ogniskowa: 70 mm

1/2000s, f/2.8, ISO 100, ogniskowa: 70 mm

1/320s, f/8, ISO 100, ogniskowa: 70 mm

1s, f/22, ISO 100, ogniskowa: 24 mm

1/100s, f/5.6, ISO 100, ogniskowa: 24 mm

1/200s, f/4, ISO 100, ogniskowa: 70 mm

1/1000s, f/5.6, ISO 100, ogniskowa: 24 mm

1/250s, f/8, ISO 100, ogniskowa: 70 mm

1/125s, f/4, ISO 100, ogniskowa: 43 mm

1/40s, f/2.8, ISO 125, ogniskowa: 24 mm

1/100s, f/2.8, ISO 100, ogniskowa: 38 mm

1/125s, f/5, ISO 100, ogniskowa: 70 mm

1/400s, f/8, ISO 100, ogniskowa: 70 mm

1/80s, f/8, ISO 800, ogniskowa: 70 mm
Dodaj ocenę i odbierz darmowy e-book
Digital Camera Polska
Skopiuj link

Autor: Michał Chrzanowski

Stały bywalec naszego laboratorium. Ciągle patrzy na świat przez różne ogniskowe oraz przemierza miasta i wioski obwieszony sprzętem fotograficznym. Uwielbia stylowe aparaty, a także eleganckie i funkcjonalne akcesoria. Ma słabość do monochromu i suwaków w programie Lightroom, po godzinach – do literatury faktu i muzyki country.

Komentarze
Więcej w kategorii: Obiektywy
Fujifilm GF 500 mm f/5.6 R LM OIS WR - test praktyczny i zdjęcia przykładowe [RAW]
Fujifilm GF 500 mm f/5.6 R LM OIS WR - test praktyczny i zdjęcia przykładowe [RAW]
Ten obiektyw to dla średniego formatu przepustka do świata dzikiej przyrody i sportu. Sprawdzamy, jak Fujifilm GF 500 mm f/5.6 R LM OIS WR i GFX 100S II radzą sobie w praktyce.
36
Tamron 50-300 mm f/4.5-6.3 Di III VC VXD - pierwsze wrażenia i zdjęcia przykładowe (RAW)
Tamron 50-300 mm f/4.5-6.3 Di III VC VXD - pierwsze wrażenia i zdjęcia przykładowe (RAW)
Następca modelu Tamron 70-300 mm, kompaktowego tele dla pełnoklatkowych aparatów Sony, zwiększa zakres tylko o 20 mm. Być może jednak jest to 20 mm, które zmienia wszystko.
27
Canon RF 35 mm f/1.4L VCM - pierwsze wrażenia i zdjęcia przykładowe [RAW]
Canon RF 35 mm f/1.4L VCM - pierwsze wrażenia i zdjęcia przykładowe [RAW]
Canon prezentuje długo wyczekiwany obiektyw RF 35 mm f/1.4L. Bardziej poręczny od lustrzankowego poprzednika, wyposażony w nowy napęd AF oraz pierścień przysłony skierowany jest zarówno do...
39
Powiązane artykuły