Fotografia prasowa na billboardach

Od najbliższej soboty, 1 lipca 2006 roku krajobraz warszawski zostanie wzbogacony o zwycięskie fotografie Konkursu Fotografii Prasowej 2006. Zdjęcia zostaną zaprezentowane na stołecznych billboardach udostępnionych przez firmę Cityboard Media.
Skomentuj Kopiuj link
Posłuchaj
00:00

Zainteresowanie pierwszą edycją konkursu okazało się duże. Z 5000 nadesłanych zdjęć, przez 650 fotoreporterów z Polski i z za granicy międzynarodowe jury nagrodziło 16 prac w pięciu kategoriach: ludzie i wydarzenia, życie codzienne, kultura i sztuka, sprawy współczesne i sport.

Organizatorów konkursu cieszy tak pozytywna reakcja na tegoroczną i zarazem pierwszą edycję Konkursu Fotografii Prasowej w środowisku fotoreporterów. Widoczna jest potrzeba na takie i podobne działania promujące fotografię prasową i jej autorów. Konkurs ma zrzeszać środowisko profesjonalnych fotoreporterów i przybliżać ich cenną pracę szerszemu gronu odbiorców.

Umieszczenie zdjęć w przestrzeni Warszawy tylko podkreśli ich reportażowy charakter. Jest to kolejna inicjatywa z pomysłem wyjścia na zewnątrz i zorganizowanie wystawy plenerowej. Pozwoli to zaprezentowanie ciekawych prac szerszej publiczności i przyczyni się propagowania fotografii, a zwłaszcza fotografii prasowej.

Fundacja Fotografii Prasowej już teraz zaprasza do drugiej edycji konkursu, która rozpocznie się w czwartym kwartale tego roku.

Wystawa billboardowa fotografii prasowej potrwa do końca lipca 2006 roku.

Komentarze
Przeczytaj także
logo logo
Magazyny
Zamów