Oficjalna informacja Sony w sprawie serwisu sprzętu fotograficznego Konica Minolta

Publikujemy oficjalne oświadczenie firmy Sony skierowane do użytkowników aparatów fotograficznych, optyki i osprzętu marki Konica Minolta. Informuje ono o oficjalnym przejęciu z początkiem kwietnia zadań serwisowych od firmy Konica Minolta.
Skomentuj Kopiuj link
Posłuchaj
00:00

Jak informowaliśmy już w naszym wcześniejszym artykule, firma Sony wraz z przejęciem zasobów fotograficznych firmy Konica Minolta przejmuje także serwisowanie produktów foto tej marki. Poniżej zamieszczamy informację Sony wyjaśniają gdzie i z czym można się zgłaszać od początku kwietnia:

Do posiadaczy aparatów Konica Minolta

Zmiany w serwisie i obsłudze serwisowej aparatów Konica Minolta. Zgodnie z zapowiedziami prasowyni, od 1 kwietnia 2006 roku Sony organizuje w imieniu Konica Minolta serwis posprzedażny dla posiadaczy sprzętu fotograficznego Konica Minolta.

Szanowni Państwo,

Zgodnie z zapowiedziami prasowymi, od 1 kwietnia 2006 roku Sony przejmuje od firmy Konica Minolta zadania związane z serwisem i pomocą techniczną świadczoną posiadaczom następujących grup produktów Konica, Minolta i Konica Minolta:

- cyfrowych aparatów kompaktowych,
- lustrzanek cyfrowych,
- lustrzanek analogowych,
- analogowego sprzętu LS,
- lamp błyskowych,
- obiektywów,
- skanerów do filmów,
- akcesoriów do aparatów.

Jeśli potrzebują Państwo pomocy związanej z jednym z produktów należących do podanych grup, prosimy o kontakt z Autoryzowaną Stacją Serwisową Sony:

ADDER Sp. z o.o.
ul. Magazynowa 14a
02-652 Warszawa

Tel.: (22) 853 18 89
e-mail: serwis@adder.waw.pl

Dziękujemy

Zespół Sony

Jak zapewnilili nas przedstawiciele firmy Sony Poland, firma ADDER, to jedna z najlepszych stacji serwisowych produktów Sony, z którą polski oddział koncernu współpracuje od dawna. Można mieć więc nadzieję, że aparaty, obiektywy i inny sprzęt wymagajcy naprawy trafi w dobre ręce

Komentarze
Przeczytaj także
logo logo
Magazyny
Zamów