Tamron uruchomi specjalny program lojalnościowy dla swoich użytkowników

Autor: Michał Chrzanowski

28 Grudzień 2017
Artykuł na: 2-3 minuty

Tamron VIP Club to najnowszy plan dla fotografów, którzy posiadają minimum cztery obiektywy producenta. Będą oni mogli skorzystać między innymi z szeregu przywilejów, zniżek, czy zaproszeń na specjalne wydarzenia Tamrona. A to nie wszystko.

Firma Tamron wyszła z ciekawą inicjatywą, która nagradza najwierniejszych użytkowników producenta. Prestiżowy VIP Club będzie dostępny dla fotografów, którzy w swojej szklarni posiadają minimum cztery obiektywy Tamrona. Program zapewnia trzy poziomy członkostwa: silver, gold i platinum. Najwięcej korzyści zapewnia platynowe członkostwo. Jednak aby otrzymać taki status, musimy mieć zarejestrowanych minimum 6 obiektywów firmy Tamron.

Tamron VIP Club - PLATINUM Membership

  • 100 dolarów rabatu na zakup obiektywów Tamron
  • 50% zniżki na bilety (trzy wydarzenia/konferencje/eventy Tamrona)
  • darmowe wejściówki na dwa wydarzenia organizowane przez producenta
  • 20% rabatu na naprawy (obiektywy już nieobjęte gwarancją)
  • dożywotnia ograniczona gwarancja na każdy nowy obiektyw (zakupiony po przystąpieniu do programu)
  • darmowa wysyłka naprawionego sprzętu
  • bezpłatne dwutygodniowe wypożyczenie obiektywów Tamron
  • ekskluzywna linia porad dotyczących technik fotograficznych i wskazówek, jak korzystać z najnowszych obiektywów
  • zaproszenie na Tamron Workshop Summit
  • możliwość prezentacji swojego portfolio/profilu na stronie producenta
  • udział w konkursach dla członków VIP Club
  • karta członkowska i powitalny upominek
  • koszulka z logiem firmy
  • kamizelka Tamron LL Bean
  • magazyn Tamrona (nadesłany trzy razy do roku)

Warunkiem przystąpienia do Tamron VIP Club jest rejestracja na dedykowanej stronie zakupionych od maja 2011 do 18 stycznia 2018 roku obiektywów firmy. Program lojalnościowy oficjalnie wystartuje już 15 lutego 2018 roku. Więcej informacji oraz szczegółowe korzyści wynikające z członkostwa znajdziecie na stronie producenta.

Skopiuj link

Autor: Michał Chrzanowski

Stały bywalec naszego laboratorium. Ciągle patrzy na świat przez różne ogniskowe oraz przemierza miasta i wioski obwieszony sprzętem fotograficznym. Uwielbia stylowe aparaty, a także eleganckie i funkcjonalne akcesoria. Ma słabość do monochromu i suwaków w programie Lightroom, po godzinach – do literatury faktu i muzyki country.

Słowa kluczowe:
Komentarze
Więcej w kategorii: Branża
Szybko poszło. Mango prezentuje kampanię modową stworzoną przez AI
Szybko poszło. Mango prezentuje kampanię modową stworzoną przez AI
Znana marka odzieżowa wystartowała z pierwszą kampanią modową stworzoną w całości przy użyciu generatorów grafiki AI. I takich sytuacji będzie coraz więcej.
16
Konkurs Magnum Photos i Polaroid - do wygrania aparat I-2, zapas filmów i opieka mentorska agencji
Konkurs Magnum Photos i Polaroid - do wygrania aparat I-2, zapas filmów i opieka mentorska agencji
Polaroid i Magnum Photos wystartowali ze wspólna kampanią, która chce podkreślić wagę opowiadania historii za pomocą fotografii. Towarzyszy jej otwarty konkurs ukierunkowany na...
9
Aparat niedostępny z powodu dużego zainteresowania? To tylko marketingowy spin
Aparat niedostępny z powodu dużego zainteresowania? To tylko marketingowy spin
W ostatnich latach producenci sprzętu fotograficznego coraz częściej informują o niedoborach poszczególnych produktów, rzekomo spowodowanych zbyt dużym zainteresowaniem. To tylko...
25
Powiązane artykuły