Odwagi! - czyli uroczyste otwarcie Nikon Polska

0
Michał Sułkiewicz
25 Czerwiec 2004
Artykuł na: 2-3 minuty
W Warszawie miało miejsce oficjalne otwarcie polskiego oddziału firmy Nikon - Nikon Polska. Oprócz najwyższego kierownictwa Nikon Europe, uroczystość zaszczycił swoją obecnością ambasador Japonii pan Masaaki Ono.
Mimo, że Nikon Polska działa już przeszło pół roku, dopiero teraz odbyło się oficjalne otwarcie polskiego oddziału tego japońskiego koncernu. Gościami uroczystości byli członkowie najwyższego kierownictwa Nikon BV (Nikon Europe) na czele z prezesem panem Hayatem Kamijo. (Nikon BV jest w całości właścicielem spółki Nikon Polska sp. z o. o.)

Honorowym gościem był ambasador Japonii w Polsce, jego ekscelencja pan Masaaki Ono, który, jak sam przyznał jest namiętnym fotografem polskiej przyrody oraz użytkownikiem Nikona D100.

ambasador Japonii pan Masaki Ono w otoczeniu kierownictwa Nikon Europe

Spółkę Nikon Polska reprezentował dyrektor generalny pan Piotr Przychodzień, który w krótkiej prezentacji przedstawił dotychczasową działalność polskiego biura oraz plany na przyszłość.

Nikon Polska stawia sobie za cel odbudowanie wizerunku marki w Polsce oraz szersze wyjście do masowego klienta. Do tej pory aparaty Nikon kojarzone były głównie z rynkiem profesjonalnym. Na tej bazie, dzięki szerokim działaniom marketingowym, Nikon chciałby zwiększyć swój udział również w segmencie aparatów popularnych.

Pierwsze działania w tym kierunku mieliśmy okazję już poznać obserwując w mediach niezwykle intensywną, a jednocześnie interesującą kampanię modelu D70 oraz kieszonkowego SQ. Mamy nadzieję, że te kampanie wyznaczą nowe standardy dla nieco ospałej branży foto. Tym bardziej, że oba aparaty odniosły wyraźny sukces rynkowy, co może być wskazówką dla innych producentów.

dyrektor generalny Nikon Polska pan Piotr Przychodzień

Uroczystość była także okazją do wręczenia certyfikatów oficjalnym dystrybutorom sprzętu Nikon, którzy mają pomagać w rozwijaniu sieci sprzedaży. Tutaj Nikon Polska, poza tradycyjnymi kanałami planuje także otwarcie szeregu punktów sprzedaży Nikon Pro oferujących szeroką gamę profesjonalnego sprzętu Nikon oraz większe zaangażowanie w rynek IT - firm sprzedających komputery i akcesoria do nich.

Ze strony Fotopolis życzymy firmie Nikon Polska sukcesów na polskim rynku i wielu udanych produktów.

Dla naszych czytelników, natomiast przygotowaliśmy niespodziankę od Nikona Polska - krótką historię firmy w formie pliku PDF. Aby ją sciągnąć, należy kliknąć na ten link: Historia Nikona (412KB).

Komentarze
Więcej w kategorii: Branża
Widziałeś reklamę statywów Peak Design w śmiesznie niskiej cenie? Nie daj się nabrać, to oszustwo
Widziałeś reklamę statywów Peak Design w śmiesznie niskiej cenie? Nie daj się nabrać, to oszustwo
Peak Design Travel Tripod to jeden z najciekawszych statywów ostatnich lat. Okazuje się, że ktoś próbuje wykorzystać popularność projektu w serwisie Kickstarter (ponad...
10
0
Wiklinowa historia - jak ewoluują trendy fotograficzne
Wiklinowa historia - jak ewoluują trendy fotograficzne
Jedno krzesło, tysiące zdjęć. Od wyposażenia werand majętnych obywateli do symbolu ruchu Czarnych Panter w ciągu stu lat.
10
0
Jak robić viralowe zdjęcia? Jordi Koalitic ma na to gotowy przepis
Jak robić viralowe zdjęcia? Jordi Koalitic ma na to gotowy przepis
Bracia Jordi i Arnau Puig tworzą kreatywny duet, który osiągnał spektakularny sukces w mediach społecznościowych. Swoich pomysłów nie chowają jednak tylko dla siebie i to dodatkowo napędza ich...
21
0
Powiązane artykuły