Dollar Photo Club - nowy microstock

0

Autor: Marcin Grabowiecki

28 Kwiecień 2014
Artykuł na: 4-5 minut
Na polskim rynku pojawił się nowy dostawca na rynku zdjęć stockowych - Dollar Photo Club. To pierwszy serwis typu microstock wyłącznie dla wybranych klientów, który oferuje dostęp do ponad 27 milionów wysokiej jakości zdjęć royalty-free w cenie 1 dolara.

Z zasobów serwisu będą mogli korzystać jedynie zarejestrowani użytkownicy. Członkostwo kosztuje 10 dolarów miesięcznie, a każdy nowy członek otrzymuje pierwsze 10 obrazów w wysokiej rozdzielczości i na licencji royalty-free za darmo. Każde kolejne zdjęcie - jak wskazuje nazwa serwisu - kosztuje 1 dolara. To pierwszy duży dostawca zdjęć z tak korzystnym modelem rozliczeniowym - bez konieczności zakupu trudnych do zrozumienia kredytów i subskrypcji na zasadzie "wykorzystaj albo strać".

Dollar Photo Club powstał z myślą o agencjach reklamowych, wydawcach i projektantach, ale - w celu zapewnienia najwyższej jakości usług - dostęp do zasobów serwisu będą mieć jedynie wskazani członkowie. Klub będzie oferować wybranym, dużym klientom dostęp do treści premium, specjalne promocje Dollar Photo Club, a także oferty i specjalne promocje wybranych partnerów.

Zdaniem prezesa Dollar Photo Club, Olega Tscheltzoffa, istnieje potrzeba uproszczenia usług w branży zdjęć stockowych: Klienci są zaplątani w abonamentach, których nie potrzebują, nie wykorzystują, ani nawet nie rozumieją. Struktury cenowe stały się niesfornym bałaganem, który musi zostać zredukowany i uproszczony dla dobra klientów - nie spółek czy akcjonariuszy. Większość ofert abonamentowych finalnie jest marnotrawiona. Stworzyliśmy więc Dollar Photo Club, który oferuje bezpośredni dostęp do ponad 27 milionów profesjonalnych obrazów za 1 dolara, w ramach jednej niskiej opłaty miesięcznej. Klienci Dollar Photo Klub płacą dokładnie za to, czego używają, zawsze w cenie 1 dolara.

Potencjalni członkowie mogą ubiegać się o członkostwo odwiedzając stronę: dollarphotoclub.com

Słowa kluczowe:
Komentarze
Więcej w kategorii: Branża
Adobe Content Authenticity to inicjatywa, która uzdrowić ma obieg fotografii w internecie
Adobe Content Authenticity to inicjatywa, która uzdrowić ma obieg fotografii w internecie
Idea Content Authenticity Initiative jest prosta, jej wdrożenie może okazać się jednak dużo trudniejsze niż chciałoby Adobe.
1
0
Pandemia dobija branżę ślubną. Jej przedstawiciele rozmawiali z rządem
Pandemia dobija branżę ślubną. Jej przedstawiciele rozmawiali z rządem
  Od ponad pół roku branża ślubna przeżywa kryzys, z którego będzie dźwigać się jeszcze długo po opanowaniu sytuacji epidemiologicznej....
13
3
„Afgańska dziewczyna” Steve’a McCurry’ego najdrożej zlicytowanym zdjęciem w Polsce
„Afgańska dziewczyna” Steve’a McCurry’ego najdrożej zlicytowanym zdjęciem w Polsce
Ostatnia aukcja w Desa Unicum przyniosła nowy rekord na polskim rynku fotografii kolekcjonerskiej. Zdjęcie „Afghan Girl” zlicytowane zostało za rekordową sumę niemal...
22
1