Fujifilm X-A1 i X-M1 - drugi obiektyw za złotówkę

Autor: Michal Grzegorczyk

17 Luty 2014
Artykuł na: minutę
Firma Fujifilm uruchomiła promocję dla nabywców aparatów X-M1 lub X-A1, którzy kupią je w zestawie z obiektywem Fujinon XC 16-50 mm.

Promocja firmy Fujifilm obejmuje klientów, którzy kupią zestaw składający się z aparatu Fujifilm X-A1 lub X-M1 oraz obiektywu Fujinon XC 16-50 mm. Otrzymają oni prawo do zakupu drugiego obiektywu Fujinon XC 50-230 mm f/4,5-6,7 OIS za symboliczną złotówkę. Akcja odbywa się tylko u partnerów promocji. Obiektyw za 1 zł można odebrać jedynie w momencie i w miejscu zakupu objętego promocją zestawu.

Sugerowane ceny promocyjne zestawów:

  • X-M1 + 16-50mm - 3 399 zł brutto
  • X-A1 + 16-50mm - 2 399 zł brutto

Promocja trwa do 14 marca 2014 roku lub do wyczerpania zapasów. Partnerzy promocji to Media Markt, Saturn, Euro RTV Agd, Media Expert, Avans. Adresy sklepów, które obejmuje promocja, znajdują się na stronie Fujifilm.

Skopiuj link
Słowa kluczowe:
Komentarze
Więcej w kategorii: Branża
Nowe AI może zrewolucjonizować zoomy w smartfonach (i nie tylko) - powiększenie 256x bez utraty szczegółów?
Nowe AI może zrewolucjonizować zoomy w smartfonach (i nie tylko) - powiększenie 256x bez utraty...
Producenci smartfonów coraz chętniej sięgają po AI w celu poprawy szczegółowości zdjęć z teleobiektywów. System Chain of Zoom, opracowany przez naukowców z Korei Południowej, może...
8
Ta technologia ma zrewolucjonizować aparaty w smartfonach i dronach. Glass pozyskało 20 mln dolarów na dalszy rozwój
Ta technologia ma zrewolucjonizować aparaty w smartfonach i dronach. Glass pozyskało 20 mln...
Czy możliwe, by zdjęcia ze smartfonów miały jakość jak z profesjonalnego aparatu? Tego chce dokonać Glass Imaging, które właśnie pozyskało kolejne 20 mln na wdrożenie technologii AI...
5
Google pozamiatało - nowe modele AI rzucają strach na branżę wideo
Google pozamiatało - nowe modele AI rzucają strach na branżę wideo
Google zaprezentowało nowe wersje generatorów grafiki i wideo Imagen 4 i Veo 3 oraz platformę Flow, które pokazują, że przyszłość treści rozrywkowych może prawie w całości obyć się bez...
38